به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز دوشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با حضور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور افزود: درمدت یاد شده  امسال بیش از ۸۶۰ کیلوگرم شیشه در استان کرمان کشف شده  است.

وی تاکید کرد: در حوزه درمان و پیشگیری از اعتیاد تمامی مسئولان دست اندرکار باید همکاری داشته باشند زیرا اگر رشد کشفیات مواد مخدر با رشد مصرف روبرو شود، شاهد آسیب های اجتماعی و امنیتی گسترده ای خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به این مطلب که در حوزه استان کرمان چهار ایستگاه بازرسی مصوب وجود دارد که در بین این پست ها، ایستگاه مرصاد فعالیت بیشتری داشته است، ادامه داد: راه اندازی ایستگاه های ایست و بازرسی انار و سیرچ از ضروریات استان کرمان به شمار می رود.

سردار ناظری با اشاره به اینکه کشف سلاح و درگیری مسلحانه چند درصد در استان کرمان کم شده است، گفت: برخوردهای انجام شده در این حوزه مقداری بازدارندگی را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه استان کرمان رتبه دوم کشف مواد مخدر را به خود اختصاص داده است، افزود: امسال ۳۳ باند فعال از سوی نیروی انتظامی منهدم و دو نفر از اشرار حذف شده اند.

سردار ناظری ادامه داد: تجدید نظر در قوانین مبارزه با مواد مخدر، تشکیل پایگاه اطلاعاتی و عملیاتی مشترک بین استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان، تشکیل پایگاه اطلاعاتی و عملیاتی مشترک بین استان های کرمان، خراسان جنوبی و یزد، امکان بهره برداری از تیم آتش هوانیروز، راه اندازی و بهره برداری از سیاست پهپاد شناسایی و مهاجم، واگذاری تجهیزات فنی موردنیاز، راه اندازی دسته های رزمی بسیج در شهرستان های درگیر، تجهیز ایست و بازرسی های موجود استان، واگذاری جلیقه های ضد گلوله و لباس مخصوص کویر و اختصاص دوربین دید در شب عینکی از درخواست ها و نیازهای نیروی انتظامی در استان کرمان در راستای مبارزه با مواد مخدر است.

۷۴۴۰/ ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.