به گزارش ایرنا،  علی نیکبخت روز دوشنبه در کنفرانس خبری پس از بازی با مس کرمان در کرمان با اشاره به شناخت از نقاط قوت وضعف تیم مس کرمان افزود: تیم ما بازی روان‌و خوبی داشت و بایدبه بازیکنان خود خسته نباشید بگویم که با آرامش بازی کردند و آن برنامه هایی را که خواسته بودم انجام دادند و در نهایت توانستیم به ۳ امتیاز این بازی برسیم.
وی با اشاره به اینکه این برد ما دلیلی نمی شود از ارزش های مس کرمان دور باشیم خاطرنشان کرد: در این بازی احساس کردم که مس کرمان تحت فشار است و با استرس بازی می کند.
وی تاکید کرد: ما فوتبال خودمان را بازی کردیم و یک بازی منطقی داشتیم و میتوانستیم گل های بیشتری را هم بزنیم.
مربی سرخ پوشان پاکدشت با بیان اینکه احساس میکنم که مس کرمان بیرون از خانه بهتر بازی می کند گفت: امیدوارم مس کرمان به آرامش برسد و بتواند بازی خودش را بکند.
وی در پاسخ به اینکه تیم خود را به چه هزینه ای بسته اید و روانه این مسابقات کرده اید افزود:این تیم یک تیم‌شخصی است و با هزینه ای معقول بسته شده است. ما ۵۰ درصد تیم را در 20روز گذشته بستیم و نفرات رو بر اساس تفکر خودم بستم که باعث شده آنچیزی را که میخواهم پیاده کنند.
براساس این گزارش مجتبی حسینی مربی تیم مس کرمان نیز در کنفرانس خبری بعد از بازی حضور نیافت.

تیم فوتبال مس کرمان امروز در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته یک کشور در یک بازی خانگی با نتیجه ۴ بر ۲ بازی را به حریف خود سرخ پوشان پاکدشت واگذار کرد.

۹۷۶۷/ 5054
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.