رییس کمیته اجرایی هیات فوتبال هرمزگان گفت: در گروه نخست تیم های ثامن کردرمیناب، نور پاقلاتان، اتحاد کردر سیریک و خواجه عطا بندرعباس باهم رقابت می کنند.
محمد بارانی روز پنجشنبه افزود: در گروه دوم نیز تیم های استقلال زرین قشم، ماهان حاجی آباد، کشاورز گزیر بندرلنگه و شناورسازی پی پشت قشم به صورت دوره ای با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی بیان داشت: در نخستین روز از آغاز این رقابت هاچهار دیدار  بین تیم های ثامن کردر میناب و کردر سیریک و نور پاقلاتلان وخواجه عطا بندرعباس در گروه نخست برگزار شد.
این مسوول ورزشی اظهار داشت: دربازی نخست تیم ثامن کردر میناب با گل های علیرضا ذاکری و مهدی زاهدی حریف همنام خود کردر سیریک را شکست داد وتیم نور پاقلاتان با چهار گل از  خواجه عطا بندرعباس با  ۳ جلو زدو سه امتیاز را کسب کرد.
بارانی ادامه داد: در گروه دوم نیز که به میزبانی قشم در ورزشگاه تختی این شهربرگزار می شود،  ۲ بازی بین تیم های استقلال زرین قشم و شناورسازی پی پشت قشم برگزار شد که تیم استقلال چهار بر دو از حریف جلو زد.
وی گفت: تیم های ماهان نوین حاجی آباد و کشاورز گزیر بندرلنگه باهم به رقابت پرداختند که تیم ماهان چهار بر دو تیم حریف را شکست داد.
۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.