دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری عاملان سرقت ۱۲ کیلوگرم انواع طلا در محور مواصلاتی عنبرآباد به جیرفت خبر داد.
یوسف سبحانی افزود: پس از گذشت ۹ ماه از سرقت ذکر شدهُ با تلاش بی وقفه بازپرس شعبه اول دادسرای عنبرآباد و  عوامل پلیس آگاهی استان و شهرستان عنبرآباد پنج ‍نفر از سارقان و ۲ نفر مالخر با هویتهای معلوم دستگیر و در این رابطه یک مغازه طلافروشی پلمب شد.
وی تصریح کرد: پس از کسب گزارشی در سال گذشته مبنی بر یک فقره سرقت مسلحانه و واژگونی یک دستگاه خودروی سمند سورن به علت اصابت گلوله، در محور مواصلاتی عنبرآباد به جیرفت، و سرقت ۱۲ کیلوگرم طلا بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: پس از وقوع این حادثه پرونده ای در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب عنبرآباد تشکیل و تحقیقات لازم در این رابطه توسط بازپرس پرونده و کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان آغاز شد.
وی اظهار داشت: صاحب خودرو سمند که خود از صنف طلاسازها است با خرید طلاهای کهنه و دستدوم از شهرستان کهنوج قصد انتقال این میزان طلا را به استان یزد داشته که متاسفانه به علت رعایت نکردن موارد حفاظتیُ مورد سرقت واقع شده بود.
سبحانی ادامه داد: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی، سارقان مسلح به همراه ۲ مالخر در سه نقطه مختلف از استان کرمان دستگیر و روانه زندان شدند.
دادستان عنبرآباد با بیان اینکه صاحبان صنوف بایستی در حفظ اسرار کاری و نکات حفاظتی خود دقت لازم را به عمل آورند، گفت: دستگاه قضایی با عوامل شرارت و مخل نظم و امنیت عمومی جامعه به شدت برخورد خواهد کرد و هیچ کس نمیتواند از چنگال عدالت فرار کند.

ارزش طلاها در روز سرقت، پنج میلیارد تومان اعلام شده بود.

عنبرآباد در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
۷۴۵۰/۷۴۲۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.