به گزارش ایرنا، محمدعلی دهقان روز یکشنبه در ستاد تنظیم بازار استان در محل استانداری کرمان افزود: قیمت مرغ استان با سیاست‌هایی که استانداری کرمان و ستاد تنظیم بازار پیش گرفته تا هفته آینده به قیمت پایه مصوب دولت یعنی ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان می رسد.

وی با بیان اینکه در گذشته به علت ارزان بودن نرخ ارز امکان صادرات مرغ وجود نداشته است، گفت: افزایش تولید مرغ در استان کرمان با واقعیتر شدن نرخ ارز و در صورت قابلیت خروج از کشور، صادرات می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با تاکید بر حمایت از تولید کنندگان مرغ گفت: جلوی افزایش تولید این محصول نباید گرفته شود و می توانیم این صنعت را در استان کرمان توسعه دهیم.

وی تصریح کرد: قیمت مرغ زنده با توجه به ارزانی این محصول در کرمان نسبت به استانهای مجاور و برای جلوگیری از قاچاق آن، افزایش یابد؛ هرچند مراقبتهای لازم امنیتی در این زمینه انجام می شود.

دهقان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان مسئولیت کالاهای مورد نیاز ایام محرم را برای توزیع بین هیاتهای مذهبی و مساجد برعهده گیرد لذا در این راستا میزان گوشت، برنج و شکر موجود در انبارها به این سازمان اعلام شود.

وی با بیان اینکه ۳۲۰ هزار دفترچه به ۶۲۳ هزار نفر دانش آموز استان کرمان تعلق گرفته گفت: با نامهنگاری باید تقاضای سهمیه بیشتری برای جنوب و شرق استان شود و سهمیه تعلق گرفته بین مناطق محرومتر توزیع شود.

۷۴۲۰ / ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.