فرماندار منوجان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع طرح های هفته دولت در این شهرستان ۵۴ طرح با اعتبار ۶۹۰ میلیارد ریال افتتاح و ۲۶ طرح با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

محمد محمودی افزود: این طرح ها شامل احداث جاده قدیر پور به جنت آباد، طرح آسفالت در تمام روستاها، معابر و کوچه های شهر، آغاز طرح بزرگ گازرسانی به منوجان و نودِژ، کلنگ زنی ساختمان دیالیز، رفع افت ولتاژ و روشنایی معابر، تجهیز بیمارستان، احداث ۱۲ زمین چمن در شهرستان، کلنگ زنی پل روستای محمدآباد که یکی از مهمترین و بیشترین خدمات را به مردم بیش از ۱۲ روستا ارائه می دهد است.

وی به خدمات دولت تدبیر و امید در منوجان اشاره و تصریح کرد: بخشودگی سود و جرایم وام ها، اختصاص ۵۰۰ مسکن به شهرستان منوجان در سفر معاون رئیس جمهوری و افزایش سه برابری یارانه های مددجویان کمیته امداد از جمله خدمات دولت و نظام در این شهرستان است.

یکی از شهرستان های استان کرمان، منوجان است که در مسیر جیرفت و هرمزگان و در ۴۵۰ کیلومتری جنوب غربی کرمان واقع شده و از آب و هوایی گرمسیری و مرطوب برخوردار است، این شهر با مساحت بیش از هفت هزار کیلومتر مربع دارای حدود ۶۵ هزار نفر جمعیت است.

۷۴۵۰/۷۴۲۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.