به گزارش ایرنا، فرماندار منوجان روز یکشنبه در حاشیه برنامه های هفته دولت به خبرنگار ایرنا گفت: آموزشگاه قالی بافی محله نخلستان با آموزش ۴۷ نفر در دوره اول و ۳۵ نفر در دوره دوم افتتاح شد.
محمد محمودی افزود: این آموزشگاه با درخواست مردم محلی و همکاری معین اقتصادی شهرستان راه اندازی شد.
وی ادامه داد: این آموزشگاه با تعمیر، تجهیز مکان و هزینه آموزش در مجموع با اعتبار ۲۷۰ میلیون تومان راه اندازی شد و طی چند روز آینده آموزشگاه چرم دوزی نیز با ۵۰ نفر هنرجو افتتاح می شود.
فرماندار منوجان به افتتاح طرح توزیع و بازسازی شبکه توزیع آب آشامیدنی شهری اشاره کرد و گفت: طرح بازسازی ۱۲ هزار متر توسعه و بازسازی شبکه توزیع و بازسازی بیش از ۳۰۰ انشعاب با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از منابع داخلی و عمرانی شرکت آب و فاضلاب استان به بهره برداری رسید.
وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی خط انتقال برق به آبخیزداری کندرطول اشاره و تصریح کرد: این خط انتقال برق به طول  ۲ هزار و ۳۰۰ متر و با اعتبار ۵۰۰ ملیون تومان به بهره برداری رسید.
محمودی به افتتاح واحد مسکن مددجویی بهزیستی، اشاره کرد و گفت: یک واحد مسکن مددجویی به نمایندگی از سه واحد که سال ۹۷ عملیات ساخت آنها آغاز شده بود در قالب ۱۸ میلیون تومان تسهیلات و ۳۰ میلیون تومان بلاعوض به خانواده‌های ۲ معلولی شهری، افتتاح شد.
وی ادامه داد: این واحد مسکونی با ۱۰۰ متر زیربنا و زمین آن به صورت رایگان از راه و شهرسازی به این خانواده اهدا شده است.

یکی از شهرستان های مهم استان کرمان، منوجان است که در مسیر جیرفت و هرمزگان و در ۴۵۰ کیلومتری جنوب غربی کرمان قرار دارد و از آب و هوایی گرمسیری و مرطوب برخوردار است، این شهر با مساحت بیش از هفت هزار کیلومتر مربع دارای حدود ۶۵ هزار نفر جمعیت است.

۷۴۵۰/۷۴۲۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.