به گزارش ایرنا، تیم مس کرمان که بازی نخست خود را در مقابل قشقایی شیراز واگذار کرده بود سی و یکم مرداد در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام علی(ع) کرمان میزبان رایکا بابل است.

 صنعت مس کرمان در این بازی با استفاده از فرصت میزبانی و حضور هواداران خود به دنبال کسب پیروزی و اولین سه امتیاز خود در مسابقات لیگ دسته یک کشور هستند.

سرپرست تیم مس کرمان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با ابراز تاسف به باخت بازی قبل گفت: شرایط برگزاری و میزبانی خوب بود اما با توجه به تمرین تیم ما در چمن مطلوب، زمین بازی کیفیت بازی را پایین آورد، البته این بهانه ای برای باخت نیست هرچند آنها در این زمین تمرین داشتند.

احمد نخعی افزود: برنامه تمرین از عصر امروز ۲۷ مرداد آغاز می شود و در تمرین باید به دنبال رفع عیب ها باشیم و از میزبانی استفاده کنیم تا بتوانیم در بازی پیش رو با یک برد خوب دل هواداران را شاد کنیم.

 اما مسی های رفسنجان نیز که در هفته اول در مقابل تیم سپیدرود رشت موفق به کسب یک امتیاز شده بودند در هفته دوم، پنجشنبه سی و یکم مرداد در رفسنجان میزبان تیم استقلال خوزستان است و به دنبال نخستین پیروزی خود در خانه و کسب سه امتیاز است.

 آرمان گهر سیرجان دیگر نماینده استان کرمان در لیگ دسته یک کشور نیز در شهر انزلی میهمان تیم ملوان بندر انزلی است.

 آرمان گوهری ها که بازی اول را در کرمان واگذار کرده بودند و دلیل باخت خود را بی‌تجربگی دانسته بودند، به دنبال کسب پیروزی و اولین سه امتیاز خود در این مسابقات هستند تا بتوانند روند روبه رشدی را در ادامه داشته باشند.

۹۷۶۷ / ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.