رضا اسماعیلی  روز چهارشنبه در آستانه روز خبرنگار در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی  با اشاره به اینکه اگر فرهنگ کار جوانان کرمان ارتقا داده شود به طور قطع بسیاری از مشکلات در حوزه اشتغال برطرف می شود افزود: رسانه ها نقش بسزایی را در ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی در جامعه دارند.

 اسماعیلی با اشاره اینکه باید به دنبال راهکارهایی برای برطرف کردن مشکلات کارآفرینان باشیم گفت: در شرایطی که همه می گویند کار نیست و در تحریم هستیم اما کارآفرینان به خوبی نقش آفرینی کرده اند.

وی با بیان اینکه در دانشگاه ها باید نیروهایی تربیت شوند که منطبق بر بازار کار باشند تا بعد از فارغ التحصیلی اشتغال برای آن ها فراهم باشد تصریح کرد: در زمان تحریم ها کارآفرینان تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه کارآفرینان در حوزه های مختلف می توانند باعث تحول شوند بیان کرد: کارآفرینان باید در کنار مدیران دولتی قرار بگیرند تا با روحیه همکاری و وفاق بتوانند نقش مهمی در رونق تولید کشور داشته باشند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد جمعیت ما حدود 2میلیون و 100 هزار نفر  در سن کار هستند تصریح کرد: استان کرمان سومین استان در کشور به جهت ایجاد تعداد اشتغال است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه اشتغال در سطح استان کرمان جای نگرانی نیست بلکه بحث نیروی کار ماهر و بهره ور است گفت: اگر ارتقا فرهنگ کار در دستور کار قرار دارد نگرانی نیروی کار مهار برطرف می شود.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از بخش های مختلف خبرگزاری ایرنا مرکز کرمان بازدید کرد.

9895 / 5054

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.