به گزارش ایرنا مدیرکل کمیته امداد استان کرمان روز سه شنبه در حاشیه افتتاح مرکز نیکوکاری مسجد جامع محمودآباد سیرجان افزود: بیش از ۱۰۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند و مستمری‌بگیر این نهاد هستند و جمعیت قابل‌توجهی نیز ماهیانه به‌ صورت موردی از این نهاد خدمات دریافت می‌کنند.

یحیی صادقی با تأکید بر اینکه کمیته امداد بار سنگینی بر دوش دارد و بضاعتش نیز محدود است گفت: راه‌اندازی مراکز نیکوکاری به‌منظور شناسایی خیران و نیازمندان هر محله و واگذاری بخشی از امور نیازمندان همان محله به خیران راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه مساجد پایگاه بزرگان دین بوده و در صدر اسلام و در طول تاریخ تمام مشکلات مردم در مساجد حل می‌شد، گفت: مراکز نیکوکاری نیز در همین راستا در مساجد و به‌منظور حل مشکلات مردم و واگذاری کار مردم به خود مردم راه‌اندازی می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: مردم خیر و نیکوکار استان کرمان سال گذشته حدود ۹۰ میلیارد تومان به کمیته امداد استان کرمان کمک کردند که با توجه به شرایط اقتصادی کمک‌های مردمی نسبت به سال ۹۶ بیش از ۴۰ درصد رشد داشته است و نشان‌دهنده این است که مردم ما در هر شرایطی همراه محرومان هستند و فقرا را درک می‌کنند.

مرکز نیکوکاری  مسجد جامع محمودآباد سیرجان با حضور امام‌جمعه سیرجان و جمعی از مسئولان این شهرستان راه اندازی شد که با راه‌اندازی این مرکز نیکوکاری تعداد مراکز نیکوکاری در استان کرمان به ۱۳۵ مرکز رسید.

۹۸۹۵ / ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.