به گزارش دریافتی روز چهارشنبه ایرنا ، محمدجواد فدائی در این ارتباط گفت: فعالیت در بخش پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی مردم با دولت کار سخت و مهمی است و باید به خوبی تقویت شود.
وی تاکید کرد: در پاسخگویی به درخواست های مردمی تاکید بر آن است که مشکلات مراجعان به درستی و با راهنمایی های درست و اصولی رسیدگی شود.
فدائی  ضمن تاکید بر لزوم پاسخگویی به تمامی درخواست های مردمی با سامانه سامد خاطرنشان کرد: در رسیدگی به درخواست های مردمی باید وقت کافی صرف شود تا این درخواست ها به بهترین شکل اجرایی شود.
وی در ادامه تعدادی از مراجعات حضوری به دفتر ارتباطات مردمی را نیز شخصا رسیدگی کرد.
استاندار کرمان ۱۸ بهمن ماه سال گذشته نیز با حضور در دفتر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به درخواست ها، شکایات و مسائل مطرح شده از سوی شهروندان پاسخ داد و تمامی موارد مطرح شده در این تماس ها پیگیری شده و به نتیجه رسید.
براساس این گزارش مدیران کل و معاونان استانداری کرمان به صورت مستمر با حضور در این دفتر، پاسخگوی تماس های مردمی با این سامانه هستند.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، امور حقوقی و بازرسی استانداری کرمان نیز گفت: تا ابتدای سال جاری ۹ هزار و ۳۴۸ مورد تماس با این دفتر برقرار شده که یک هزار و ۶۳۶ مورد جدید ثبت شده و مابقی مربوط به استعلامات، پیگیری ها، مشاوره و راهنمایی بوده است.
رضا اشک افزود: هر سه ماه تمامی ملاقات های استاندار، مدیران کل، فرمانداران، شهرداران شهرهای بزرگ جمع بندی، آمارگیری و به نهاد ریاست جمهوری ارسال می شود.
وی تصریح کرد: جای کار در سامد و مراجعات مردمی زیاد است و در این دفاتر با کمبود نیرو روبرو هستیم و این در حالی است که اگر کار شود بسیاری از مسائل در حوزه های مختلف حل می شود.
اشک بر همکاری سایر معاونت های استانداری و سازمان ها با دفتر سامانه الکترونیک ارتباط مردم و دولت تاکید کرد.

5054
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.