به گزارش روز سه شنبه ایرنا، رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: بازدیدها و نظارت های مستمر مسئولان ارشد قضایی از حوزه های قضایی سراسر این استان با هدف ایجاد تحول در ارائه خدمات با کیفیت به مردم انجام می شود.
"یداله موحد" در دیدار با قضات و کارکنان اداری دادگستری شهرستان رفسنجان اظهار داشت: منظور از تحول در قوه قضائیه این است که در ابتدا چالش، خلاء ها و مشکلات شناسایی شود و سپس با ارائه راهکارها و راهبردهای عملیاتی مناسب به سمت حل مشکلات و برطرف کردن موانع حرکت کنیم.
این مقام ارشد قضایی در استان کرمان خاطرنشان کرد: آمار بالای ورودی پرونده ها و حجم زیاد مراجعات به سیستم قضایی یکی از بزرگترین مشکلات فعلی قوه قضائیه است که باید با ارائه راهکارهای مناسب از قبیل برون سپاری برخی امور غیر مهم و پیگیری و انجام اقدامات پیشگیرانه، در صدد رفع مشکلات بود.
موحد تاکید کرد: دادرسی عادلانه، رسیدگی سریع همراه با دقت به پرونده ها و پاسخ گو بودن به درخواست های مردمی و حفظ ارزش ها و کرامت انسانی مراجعان به سیستم قضایی از مهمترین اهداف قوه قضائیه است. 
رئیس کل دادگستری استان کرمان در پایان با بیان اینکه بازدیدها با رویکرد اصلاح امور انجام می شود گفت: افزون بر 95 درصد کارکنان دادگستری کرمان با انگیزه و پر انرژی در حال خدمت رسانی به مردم هستند و کارکنان قضایی و اداری دادگستری رفسنجان جز منظم ترین کارمندان این استان هستند.
حجت الاسلام و المسلمین"پورمحمدی" رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان نیز گفت: نظارت و بازرسی امر بسیار مهمی است و بازدیدهای مستمر رئیس کل دادگستری استان کرمان طی چند سال اخیر برکات فراوانی برای حوزه های قضایی سراسر استان داشته است.

3029

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.