به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، حجت الاسلام محمد مهدی احمدی میانجی روز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج افزود: مسئولان قضایی کرمان با اتحاد و همدلی با ائمه جمعه، مسئولان اجرایی و نیروی انتظامی در جهت خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند و شاهد نتایج خوبی در استان کرمان بوده ایم.
وی ادامه داد: از تلاش های رییس سابق دادگاه عمومی فهرج به دلیل مردمداری و تلاش شبانه روزی در جهت حل مشکلات مردم تشکر می کنیم و امیدوارم رییس جدید نیز در جهت احقاق حقوق عامه و تحقق عدالت و امنیت تلاش کند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در این آیین با اشاره به اینکه دادگاه عمومی شهرستان فهرج در زمینی به مساحت 3500 متر مربع وزیربنای 700 متر مربع با اعتبار بالغ بر 7 میلیارد ریال احداث شده است گفت : دردادگاه عمومی فهرج طی پنج سال گذشته با وجود یک قاضی، به بیش از 10 هزار پرونده در دادگاه عمومی شهرستان و 9 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف رسیدگی شده است .
یدالله موحد با اشاره به اینکه اعتماد مردم بزرگترین سرمایه برای هر دستگاه حاکمیتی به ویژه دستگاه قضایی است، افزود: ضرورت دارد مسئولان با مردم و هم درد آنان باشند و آسایش و امنیت مردم دغدغه آنان باشد.
این مقام ارشد قضایی خاطرنشان کرد: مسئولان قضایی باید کرامت و عزت مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و با عوامل و عناصر ناامنی با قاطعیت تمام برخورد کنند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن تشکر از خدمات و تلاش های پنج ساله داوریان رییس سابق دادگاه عمومی فهرج به عنوان رییس و قاضی صبور ، بردبار ، دلسوز و دردمند مردم ،گفت : وزیری رییس جدید دادگاه عمومی فهرج نیز قاضی جوان، مومن ، متعهد و پرتلاش است.
7440/ ۵۰۵۴
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.