به گزارش ایرنا، محمد جواد فدایی شامگاه شنبه در نشست با مدیرعامل شرکت هم آوا افزود: بنابراین سال آینده  شاهد راه اندازی بزرگترین مرکز نوآوری شرق و جنوب شرق کشور در استان کرمان خواهیم بود.
استاندار کرمان با اشاره به امکانات و استعدادهای موجود در این استان اظهار داشت : تاکنون وجود یک مرکز با عنوان شهر نوآوری با امکانات منحصر به فرد که سالانه بتواند به جذب حدود۲۰۰ تا ۳۰۰نیروی انسانی نخبه در استان کمک نماید، خالی بود.
فدایی یکی از فرآیندهای جدید توسعه کسب و کارهای جدید را بر مبنای فناوری های نوین بر شمرد و بیان داشت: چنانچه بتوان امکانات مورد نیاز کسب و کارها و استارت آپ ها را به صورت یک جا در یک مرکز مستقر کرد، فضا برای رشد، توسعه و رونق این نوع کسب و کارها نیز به راحتی مهیا خواهد شد.
رضا کلانتری نژاد مدیرعامل شرکت هم آوا هم در این نشست مشترک با تشریح گستره فعالیت کسب و کار های نوین در خصوص اجرای این  طرح در استان کرمان گفت: با حمایت مجموعه استان و استاندار کرمان و طی یک افق دو تا سه ساله برای جذب حدود ۱۰هزار نفر در این مجموعه برنامه ریزی شده که طرح ابتدایی و عملیاتی این مجموعه ظرف دو هفته آینده به مدیریت استان ارائه خواهد شد.

5054

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.