به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری کرمان محمدصادق بصیری در آئین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و سرپرست جدید فرمانداری شهرستان عنبرآباد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بویژه میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون منشأ خیرات و برکات زیادی برای ایران اسلامی بوده است لذا باید خدمات این نهاد انقلابی ارج نهاد.
وی ضمن محکوم کردن موضع آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به فرمایشات حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه 'آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند'، بیان داشت: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حفظ دو مولفه وحدت و همگرایی، اجازه هیچگونه توطئه ای علیه انقلاب اسلامی را به دشمنان و در رأس آنها آمریکای جنایتکار نخواهد داد.
بصیری با تاکید بر اینکه ائمه جمعه باید در مناطق مختلف استان به عنوان محور وحدت مورد توجه قرار گیرند گفت: مهمترین مسئله امروز جامعه، حفظ وحدت و همگرایی است.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان عنبرآباد در زمینه ‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره ظرفیت بزرگی دارد که می‌ طلبد از این ظرفیت‌ ها به نحو مطلوب استفاده کرد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه جنوب کرمان از امنیت پایدار و خوبی برخوردار است، گفت: این مسئله بیانگر همت و غیرت مردم و همچنین پیروی آنها از فرمایشات مقام معظم رهبری است.
وی با تاکید بر اینکه در سایه همدلی و وحدت همه مردم و مسئولان، وضعیت امنیتی استان کرمان در سطح کشور مطلوب است، افزود: رتبه امنیت استان کرمان نسبت به سایر استان‌ ها رتبه خوب و قابل قبولی است اما از شورای تامین شهرستان ها انتظار می رود بیش از پیش مصوبات این شورا را جدی گرفته و در راستای تحقق آنها بکوشند.
** ولایتمداری به شعار نیست بلکه به عمل کردن است
بصیری به تشریح توصیه ها و بیانیه مقام معظم رهبری در بحث آغاز گام دوم انقلاب اشاره کرد و یادآورشد: معظم له در این بیانیه، اخلاق مداری را در راس امور دانسته و بر آن تاکید دارند لذا انتظار می رود این بیانیه در همه زمینه ها به عنوان یک رهنمود مورد نظر واقع شود.
وی همچنین با اشاره به ظرفیت ‌ها و پتانسیل‌ های خوب منطقه جنوب استان به ویژه در حوزه کشاورزی و زراعی، تصریح کرد: هزار و 100 هکتار اراضی مرکبات در شهرستان عنبرآباد می‌ تواند نقطه امیدی برای این منطقه باشد لذا امید می رود مسئولان از این ظرفیت مهم استفاده کنند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از خدمات 'نادر ملایی' فرماندار سابق شهرستان عنبرآباد تقدیر کرد و افزود: تغییر و تحول در هر مسئولیتی طبیعی است و امیدوارم که فرماندار جدید این شهرستان در این مسئولیت موفق باشد.
وی با اشاره به انتخاب استان کرمان به عنوان معین شهرستان حمیدیه اهواز، یادآورشد: سحرگاه سه شنبه با محوریت استاندار کرمان، بیش از 28 تن اقلام امدادی، بهداشتی، غذایی و همچنین نیروی انسانی از استان کرمان به منطقه سیل زده ارسال و حدود 31 موکب برای توزیع غذای گرم در این شهرستان مستقر شده است.
با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، امام جمعه جیرفت، فرمانداران و مسئولان محلی جنوب استان کرمان ضمن معرفی محمود رئیسی به عنوان سرپرست فرمانداری عنبرآباد، از زحمات نادر ملایی نیز تقدیر شد.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.