به گزارش ایرنا، سردار یوسف مولایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، با تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره)، افزود: دلیل اصلی و روشن آن این است که دشمنی هایی است که تا امروز و بعد از 40 سال هنوز ادامه دارد و طرح ریزی و اجرا می شود.
وی گفت: حضرت امام (ره) سه نوع اسلام را به طور مشخص تعیین و معرفی کردند که شامل اسلام آمریکایی، اسلام تحجر و اسلام ناب محمدی است که این اسلام اخیر در مقابل دو نوع اسلام بدلی معرفی شده است.
مولایی با بیان اینکه بعد از 40 سال اسلام آمریکایی و تحجر با هم متحد شده اند، افزود: نماد اسلام آمریکایی درآمریکا، اروپا و کشورهای غربی وجود دارد و نماد اسلام تحجر نیز عربستان سعودی است که این دو دست دردست هم داده اند تا اصل اسلام ناب محمدی را ریشه کن کنند.
وی با اشاره به اینکه امروزه در داخل و خارج از کشور به امام و عقاید ایشان می تازند، بیان داشت: در داخل با تحریف امام را در خصوص استکبارستیزی، ساده ستیزی، دوست دار مردم بودن، استقامت و استواری امام را که بعضا از اطرافیان امام هم سرچشمه می گیرد، زیر سئوال می برند.
فرمانده سپاه البرز افزود: در خارج از کشور نیز به تخطئه و توهین به امام پرداخته می شود که این هم بسیار مهم است ولی تمام این ها خیال خام است و دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و دلیل اصلی آن این است که خلف صالح امام، پرچمدار منش، روش و اعتقاد امام اکنون هستند و ذره ای ایشان کوتاه نمی آیند.
وی گفت: جالب است که در منش، روش، افکارشان و اعتقاداتشان همیشه عنوان می کنند که ما مسیری جز مسیر امام نداریم و این می تواند مهمترین عامل برای بازدارندگی و مقابله با اقدامات دشمن باشد.
مولایی اضافه کرد: هرساله مردم کشورمان در این روزها برای تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و استماع رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری به سوی مرقد مطهر ایشان حرکت می کنند که امسال هم مثل سنوات گذشته با پپیگیری مسئولین امر و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک می شود تا مردم علاقمند با توجه به محدودیت ترابری و .... بخشی به صورت سازماندهی و بخشی به صورت شخصی اعزام شوند.
وی افزود: تا کنون حدود 25 هزار نفر از این استان برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اعلام آمادگی کرده اند و امیدواریم خدا این قدم ها را ثابت و استوار در مسیر امام قرار دهد.
6156/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.