به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، 'غلامرضا فرخی' با بیان اینکه کرمان داری جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری فراوانی است افزود: این استان هفت اثر ثبت جهانی را در خود جای داده که سالانه تعداد زیادی از مسافران و گردشگران از این آثار دیدن می کنند.
وی تصریح کرد: معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری کرمان سبب شد خیل عظیمی از مسافران و گردشگران به سوی این استان سوق داده شود که می توان با کمی درایت و همکاری دستگاه های دولتی و خصوصی این تعداد گردشگران را چندین برابر کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه تبلیغات و معرفی گسترده جاذبه های گردشگری در دستور کار این اداره کل قرار دارد، افزود: باید تبلیغات سنتی جاذبه های گردشگری را که روشهایی هزینه بر و کم اثر هستند کنار گذاشت و به روشهای نوین بازاریابی روی آورد.
فرخی حضور پررنگ در فضاهای مجازی در راستای معرفی جاذبه ها را از رویکردهای نوین در بازاریابی و تبلیغات صنعت گردشگری دانست و تاکید کرد: باید نگاه مسئولان، دست اندرکاران و مردم به جذب گردشگر و رونق این صنعت تغییر یابد.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته نماهنگ های کوتاه به منظور معرفی جاذبه ها و قابلیت های گردشگری، آثار فرهنگی، تاریخی و همچنین صنایع دستی و آداب و رسوم شهرستانها تهیه شد که به صورت مستمر از طریق شبکه های اجتماعی منعکس می شود.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.