به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان، جعفر رودری در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات این استان افزود: تعامل دیوان محاسبات با دستگاههای اجرایی کرمان بسیار خوب و نزدیک است.
وی ادامه داد: در این زمینه دیوان محاسبات با نگاه و راهبرد پیشگیرانه ضمن ارائه مشاوره به مدیران دستگاههای اجرایی و راهنمایی آنها در بسیاری موارد از بروز اشتباهات و تخلفات غیرعمد و ناخواسته جلوگیری کرده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان عنوان کرد: تامین مالی بسیاری از پروژه ها و طرح های عمرانی اکنون از طریق اسناد خزانه انجام می شود در حالی که قوانین و مقررات مالی و نظارتی حاکم بر اساس تامین مالی نقدی تعریف و این مسئله در بسیاری از موارد موجب سردرگمی دستگاههای اجرایی شده است.
مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه سیاست این دستگاه تعامل بیشتر با دستگاه های اجرایی است گفت: بر این باوریم که مشاوره، راهنمایی و پیشگیری بسیار اثرگذارتر است و در این راستا آمادگی کامل داریم خدمات مشاوره ای را به مدیران دستگاههای اجرایی این استان ارائه کنیم.
احمدعلی حسینی افزود: تاکید شده عوامل دیوان مستقر در دستگاه‌های اجرایی بیشتر به عنوان مشاوران مدیران در امور مربوطه ایفای نقش کنند و در این مورد همکاری و تعامل 2 طرفه مدیران و عوامل دیوان می تواند در پیشگیری از بسیاری تخلفات و کجروی ها موثر باشد.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.