به گزارش ایرنا ،محمد شمسی شامگاه چهارشنبه در آیین جشن نیکوکاری در مدرسه شهید محمد پورعلی رفسنجان بیان کرد: از این مبلغ 55 میلیارد ریال برای ساخت و ساز مسکن مددجویان و 30 میلیارد ریال نیز برای اشتغالزایی مددجویان هزینه شد و مابقی صرف امور دانشجویان و دانش اموزان تحت پوشش نیازمند این نهاد شد.
شمسی اظهار داشت: همچنین برای درمان بیماری های صعب العلاج مددجویان نیز از این اعتبارات مبالغی پرداخت شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی رفسنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از چهار هزار خانوار تحت پوشش کمیته داریم و غیر از مددجویان نیز افراد و قشرآسیب پذیر نیز برای کمک به این نهاد مراجعه کنند.
وی گفت : افرادی که قصد کمک به نیازمندان را دارند می توانند با شماره *8877*0345 از طریق موبایل کمک های خود را واریز کنند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان هم در این آیین گفت : انسان ها نسبت به همنوع خود بی تفاوت نیستند امیدواریم با شروع جشن نیکوکاری کمک های لازم جمع آوری و به دست نیازمندان برسد.
حسین تقوی رشیدی زاده با اشاره به اینکه ایثار در بین رزمندگان دوران دفاع مقدس موج می زد و ایثار به معنای گذشتن از چیزی به نفع دیگری است که خود نیز نیاز دارد تصریح کرد: اگر بتوانیم از چیزی که نیاز دیگری است بگذریم این خود سعادت است.
رفسنجان در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.
7433/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.