به گزارش ایرنا، رضا بیجاری عصر دوشنبه در نشست خبری رونمایی از دومین آلبوم خود(روز عشق) در محل دفتر مجله آوید کرمان افزود: آلبوم روز عشق در شأن مردم خوب کرمان، فرهیختگان و هنرمندان این استان تنظیم و تولید شده است.
وی اظهار داشت: بیش از سه و نیم سال برای تهیه آلبوم روز عشق فعالیت کردم که فضایی متفاوت نسبت به کار قبل دارد.
این خواننده برجسته دیار کریمان تصریح کرد: آلبوم روز عشق با همکاری تیمی از استان تهران و دارای 11 بخش است و تمامی این مجموعه در تهران ضبط شده و هزینه ای فراوانی داشته است.
وی ادامه داد: شاعرِ چهار قسمت آلبوم روز عشق سروده سید میلاد حسینی شاعر کرمانی است که قسمت شهر کریمان در این آلبوم موجب معرفی پته، زیره، قالی و بازار کرمان می شود.
بیجاری با بیان اینکه آلبوم روز عشق مختص دستگاه خاصی نیست و برای عامه مردم ساخته شده است گفت: این کار برای خیران مدرسه ساز اجرا شده و آلبوم روز عشق با 11 ترکت منتشر می شود و در استان کرمان چنین مجموعه ای با هزینه بسیار، تلاش و همکاری با برندهای کشوری انجام نشده است.
وی عنوان کرد: ابتدا باید اقشار مختلف جامعه را به موسیقی جذب کرد و سپس پیام خود را به آنان منتقل کرد که این موارد در آلبوم روز عشق توجه شده است.
خواننده آلبوم روز عشق افزود: این آلبوم به صورت ملی ساخته شده و در این زمینه تولیدات موسیقی کرمان باید بتواند خود را در سطح برندهای درجه یک کشور نشان دهد.
وی با بیان اینکه آلبوم نخست با نام ‘مهم نیست’ خرداد سال 94 با 9 ترکت منتشر و استقبال خوبی از این آلبوم با تیراژ 10 هزار نسخه شد گفت: این آلبوم در استان اصفهان ضبط شد و شاعر آن سید میلاد حسینی نسب بود.
بیجاری اضافه کرد: هنرمند باید فکر تجارت کار خود باشد و موفقیت محصول نهایی شکست است.
وی با بیان اینکه در راستای برندسازی بیش از یکهزار شب برنامه کاری اجرا کردم و تجربه سوپر استاری را دارم افزود: باید محصول را متناسب با بازار هدف تولید کرد.
هنرمند کرمانی تاکید کرد: عوامل آلبوم روز عشق 20 نفر ازجمله شاعر، آهنگساز، تنظیم کننده و ناظر، طراح و مدیر هنری حضور دارند و تنظیم قسمت های مختلف آن با همکاری فتاح فتحی، سامان امامی، مهدی معظم و شاهین طاها بوده است.
وی گفت: آلبوم روز عشق با 6 شاعر و تنظیم کننده مختلف کار شده که موجب تولید کاری متفاوت نسبت به آلبوم گذشته خواهد شد.
بیجاری عنوان کرد: ترکت نخست آلبوم روز عشق با عنوان آروم آروم با تعداد یک میلیون و 500 هزار دانلود در سایت ها مجوز پخش کشوری دریافت کرده است.
وی یادآورشد: 2 کنسرت در تابستان سال های 94 و 95 با مشارکت تیم های کرمانی در این شهر اجرا شده است و به دنبال حامی مالی در پایتخت کشور هستم که کنسرتی شفاف و پرقدرت برگزار شود و توانایی رقابت با استان های دیگر را داشته باشد.
این هنرمند کرمانی افزود: در صورت تامین هزینه های کنسرت قدرتمند، کنسرت سوم خود را به مرحله اجرا خواهم گذاشت.
وی اضافه کرد: موسیقی مخاطبانی فراگیر و طیف وسیعی دارد و عموم اجراها متناسب با فهم عمومی و ذائقه های شنیداری مردم تولید می شود.
آلبوم موسیقی روز عشق رضا بیجاری خواننده کرمانی روز پنجشنبه 16 اسفندماه 97 با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهردار کرمان، نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم و اهالی فرهنگ و هنر دیار کریمان در محل فروشگاه شهر فرنگ این شهر رونمایی خواهد شد.
بیجاری خواننده موسیقی تلفیقی پاپ - سنتی، بومی استان کرمان است.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.