به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان 'غلامرضا فرخی' شامگاه دوشنبه افزود: با توجه به نزدیک شدن ایام تعطیلات نوروز و لزوم آمادگی تأسیسات گردشگری برای ارائه خدمات مطلوب و فراهم آوردن رضایت خاطر مسافران و گردشگران مرحله نخست نظارت بر تأسیسات گردشگری این استان آغاز شده است .
به گفته فرخی ماموران این سازمان مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی، رستوران‌ها، مراکز اقامتی و پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و همچنین بوم گردی های در سطح استان را تا 17 اسفندماه سالجاری به‌صورت مستمر مورد بازرسی ویزه قرار خواهند داد.
وی با بیان اینکه در این مرحله تاسیسات گردشگری شمال، جنوب و غرب استان مورد بررسی قرار می دهند اظهار داشت : در این بازدیدها ضمن ارائه راهنمایی‌های لازم توسط بازرسین در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق تذکر شفاهی یا اخطار کتبی با واحد متخلف برخورد می‌شود که عدم رفع نواقص و معایب موجود در مهلت تعیین‌شده به تعطیلی یا پلمپ واحد منجر خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه در مرحله دوم تاسیسات گردشگری شرق و قسمت هایی دیگر از جنوب استان از تاریخ 18 اسفندماه مورد بازدید قرار خواهند گرفت، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در طول ایام نوروز نیز با تیمی متشکل از دستگاهها و نهادهای مرتبط در محل اماکن خدماتی جهت نظارت و بازدید نوروزی حضور پیدا کنیم.
به گفته فرخی ، استان کرمان دارای 35 هتل، 141 دفتر خدمات مسافرتی، 62 رستوران بین راهی، 46 مجتمع تفریحی و پذیرایی، 311 واحد بوم گردی، 30 مهمانپذیر و 27 خانه مسافر است که آمادگی لازم جهت میزبانی از مسافران نوروزی را دارند.
5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.