به گزارش ایرنا، شهباز حسن پور بیگلری شامگاه دوشنبه در آیین بهره برداری از 584 واحد مسکن احداثی سیرجان با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار کرمان افزود : در بخش مسکن مشکلات ساختاری داریم، امیدواریم این مشکلات به صورت ویژه در دولت تدبیر و امید پیگیری شود.
وی در ادامه گفت: شرکتهای گل گهر، گهرزمین، توسعه آهن و جهان فولاد به پنج هزار واحد مسکونی نیاز دارند و طبق آمار 19 هزار 200نفر در مجموعه های گل گهر مشغول به کار هستند که مشکل مسکن یکی از مشکلات جدی آنها است.
حسن پور بیگلری همچنین گفت: تنها راه نجات ما این است که وابسته به دولت نباشیم در حالی که به دلیل مشکلات اداری زیاد حاضر نیستیم در قالب بنیاد مسکن و مسکن اجتماعی بحث مسکن را دنبال کنیم.
وی افزود: با دعای خیر مردم سیرجان حرکتی را در بخش مسکن شروع کرده و تداوم خواهد داشت.
حسن پور بیگلری با اشاره به وضعیت فرودگاه و راه های شهرستان سیرجان بیان کرد: خوشبختانه در فرودگاه سیرجان هر روز پروازها انجام می شود و در بخش راه آهن نیز وضعیت مطلوبی داریم، اما با توجه به اینکه روزانه 12هزار تریلی از جاده های سیرجان عبور می کند، وضعیت راه های ما اصلا مطلوب نیست و نیاز به یک عزم جدی برای سامان بخشیدن به وضعیت محورهای مواصلاتی شهرستان داریم.
وی در پایان گفت: به دنبال احیای جاده ابریشم از سیرجان هستیم و در این راستا به زودی همایش بین المللی حمل و نقل را در سیرجان برگزار خواهیم کرد.
سیرجان در فاصله 180 کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.
7421/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.