به گزارش ایرنا ، در این مراسم وزیر راه و شهرسازی از بسته شدن پرونده مسکن مهر در استان کرمان تا سال آینده خبر داد و گفت : در سیرجان هم برای ساخت 10 هزار واحد مسکونی آماده هستیم .
محمد اسلامی ضمن دعوت از پیمانکاران و شرکت های ساخت و ساز برای مشارکت در ساخت این 10هزار واحد مسکومی افزود : ما زمین را در اختیار قرار می دهیم و پشتیبانی می کنیم که تولید مسکن و انبوه سازی شکل بگیرد .
استاندار کرمان نیز در این مراسم بر خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد و رسیدگی به خواست و شکایات مردمی را وظیفه مسئولان دانست .
محمد جواد فدایی افزود : رفع مشکلات تولید واگن های باری زرند و همچنین خط دوم قطار کرمان به مشهد که مورد درخواست مردم هست و این مطالبه جدی مردمی به وزیر انتقال داده شده تا به زودی موافقت شود.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در این مراسم گفت : ما در بخش مسکن مشکلات ساختاری داریم و امیدواریم این مشکلات به صورت ویژه پی گیری شود و زیرا سیرجان در حال حاضر نیازمند احداث 10هزار واحد مسکونی است .
شهباز حسن پور افزود : بیش از 19 هزار نفر کارگر شاغل در حوزه معدنی و صنعتی سیرجان نیازمند مسکن هستند و همچنین زیرساخت های کلاس های درس و مدارس هم نیازمند حمایت دولت است.
به گزارش ایرنا ، پس از مراسم افتتاح وزیر راه و شهرسازی هتل 5 ستاره سیرجان را که در حال احداث و در شرف بهره برداری است مورد بازدید قرار داد.
براساس این گزارش ، مجتمع 584 واحد مسکونی که مربوط به تعاونی مسکن کارگران گل گهر در واحدهای این 85 مترمربعی ساخته شده است .
زیربنای این واحدها در مجموع 49 هزار 600 مترمربع است که برای ساخت آن بیش از 540 میلیارد ریال از محل تسهیلات و آورده اعضای تعاونی کارگران تامین و هزنیه شده است .
سیرجان در 175کیلومتری جنوب غربی کرمان قرار دارد.
7435/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.