به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز دوشنبه در آئین بهره برداری از 584 واحد مسکن احداثی در دولت تدبیر و امید در سیرجان با حضور وزیر راه و شهرسازی افزود: درخواست های مردم به دستگاه های اجرایی زمانی داده می شود که یا ذیحق هستند و مسئولان موظفند مشکل آنها را حل کرده و برای احقاق حق آنها راهی پیدا کنند و یا آنکه بر اساس قانون و مقررات امکان حل آن وجود ندارد.
وی اظهار داشت: مدیران اگر نمی توانند راهی برای حل مشکلات و رسیدگی به درخواست های مردم پیدا کنند باید آنقدر دانش و تجربه کسب کرده و از تجربه دیگران درس بگیرند که بتوانند این مشکلات را حل کنند.
استاندار کرمان تاکید کرد: اگر درخواست های مردم غیرقانونی است و ذیحق نیستند نیز باید جوابی قانع کننده به آنها داده شود.
وی گفت: بسیاری از مشکلات با تفویض اختیارات حل می شود و اگر در مواردی امکان تفویض اختیارات وجود ندارد و مردم مسائل مشابهی درباره یک موضوع دارند باید پیگیری های لازم در سطح استانی و کشوری صورت گرفته و مجوزهای قانونی آن دریافت تا مشکلات مردم حل شود.
فدائی در ادامه گفت: باند دوم فرودگاه کرمان از برنامه عقب است و قرار بود در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد اما تاکنون به بهره برداری نرسیده و امیدواریم با دستورات وزیر راه و شهرسازی در اسرع وقت تکمیل شده و به بهره برداری برسد.
وی بر حل مسائل مربوط به ایجاد خط دوم قطار کرمان - مشهد که از درخواست های مردم استان با شمار می رود نیز تاکید کرد و گفت: موضوع تولید واگن های باری در شهرستان زرند با وزیر راه و شهرسازی مطرح شده و امیدواریم با حضور وی در اسرع وقت حل شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان نیز گفت: پروژه 584 مسکن احداثی در دولت تدبیر و امید در سیرجان، مدلی موفق از یک الگوی اجاره داری مسکن است که به همت ساکنین و اعضای تعاونی مسکن و مجموعه مدیران گل گهر احداث شده و به بهره برداری رسیده است.
محمدمهدی بلوردی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این واحدها در اریبهشت ماه سال 95 آغاز شده است، تاکید کرد: تا شهریورماه سال جاری 584 واحد تکمیل و خانواده ها در آنها ساکن شده اند.
وی یادآور شد: مجموع این پروژه یک هزار و 476 واحد سایت بلوار ولایت سیرجان است که از این تعداد 584 واحد به صورت کامل احداث و تحویل شده و مابقی به طور میانگین 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان تاکید کرد: در مجموع 53 هزار و 773 مسکن مهر در استان کرمان وجود دارد که تاکنون 42 هزار و 498 واحد تکمیل شده و 11 هزار واحد باقی مانده است.
بلوردی اظهار داشت: 2 هزار مسکن مهر فاقد متقاضی در استان کرمان وجود دارد و یک هزار و 800 مورد نیز پرونده قضایی در مراجع قضایی دارند.
وی گفت: در سال های اخیر تقریبا 9 هزار پرونده مسکن مهر در دستگاه قضایی رسیدگی شده که جای تقدیر از مجموعه قضایی استان کرمان دارد.
وی خاطرنشان کرد: کار تکمیل واحدهای مسکن مهر نیمه تمام در دست انجام است و تا شهریورماه سال آینده این واحدها تکمیل شده و به متقاضیان واگذار می شود.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.