مسعود جمیلی کرمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: همزمان با آغاز بارندگی ها در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان 110 نیروی راهدار در هفت راهدارخانه، مستقر و با گشت زنی در محورهای ارتباطی، عملیات راهداری را انجام می دهند.
وی تصریح کرد: 40 نفر نیروی راهدار در سه گردنه برفگیر امیرالمومنین، سربیژن و جبالبارز مستقر شده تا در هنگام بارش برف عملیات راهداری را انجام دهند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از اعزام 30 دستگاه سبک و سنگین به گردنه های برفگیر جیرفت خبر داد و گفت: با توجه به اعلام هواشناسی در زمینه بارش برف در ارتفاعات از مردم و مسافرانی که قصد تردد در محورهای ارتباطی جنوب استان را دارند می خواهیم که وسایل و تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ استفاده کنند.
جمیلی با اشاره به اینکه در شهرستان های جنوبی، سیلاب و طغیان رودخانه ها را پیش رو داریم از رانندگان خواست تا در هنگام عبور از آب نماها، جوانب احتیاط را رعایت و به هشدارهای راهداران مستقر در محورها توجه کنند.
وی همچنین از مردم و رانندگان خواست در صورت نیاز به اطلاع از وضعیت محورها با شماره تلفن 141 مرکز مدیریت راهها تماس گرفته تا در جریان وضعیت جوی راه های مبدا و مقصد قرار گیرند.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان را با جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.