کریم عبدالله پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از بارش برف روز گذشته در این محور، بر اثر وزش باد کولاک شدیدی در محور ایجاد شد و با وجود نمک پاشی و برف روبی، تردد خودروها امکان پذیر نبود.
وی اضافه کرد: عوامل راهداری روستای کله گاوی با حضور در این گردنه تعدادی از خودروها را که در برف و کولاک گرفتار شده بودند را به راهداری منتقل کردند و مسافران را اسکان دادند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد با بیان اینکه رانندگانی که قصد تردد در این محورهای را دارند باید خودروهای خود را به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی تجهیز کنند، گفت: هم اکنون تردد در این مسیر امکان پذیر بوده و در جریان است.
وی یادآور شد: روز گذشته نمک پاشی و برف روبی در 2 محور مهاباد - سردشت و مهاباد - بوکان انجام شده و عوامل راهداری تا بامداد امروز برای امدادرسانی به مسافران در این محورها حضور داشتند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد از رانندگان خواست هنگام تردد در این محورها ضمن استفاده از چراغ مه شکن، با احتیاط کامل حرکت کنند و قبل از سفر با شماره تلفن های 42224500، 422223600 و 2-42224501 راهداری مهاباد از وضعیت جاده های این شهرستان مطلع شوند.
وی با اشاره به حضور شبانه روزی راهداران در راهدارخانه های این شهرستان افزود: چهار راهداری در روستاهای کیتکه (گردنه جواله ره شان)، کله گاوی ( گردنه زمزیران) و آفان در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه قره بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) به همراه راهدارخانه مرکزی در مهاباد فعال است.
به گزارش ایرنا، مهاباد دارای یکهزار کیلومتر راه شامل 235 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 700 راه روستایی آسفالت و شوسه است.
3020/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.