غلامرضا بیکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جاده کوهستانی توسکستان در مسیر گرگان - شاهرود شب گذشته حدود 20 سانتی متر برف بارید که با تلاش راهداران و انجام عملیات نمک پاشی و شن پاشی، تردد برقرار است.
وی به بارش خفیف برف در جاده کوهستانی درازنو در شهرستان کردکوی هم اشاره کرد و گفت: گروه راهداری در این جاده مستقر و آماده ارائه خدمت است.
وی افزود: هوای مناطق کوهستانی به ویژه خوش ییلاق در مسیر آزادشهر - شاهرود، چهار باغ در مسیر گرگان - شاهرود، درازنو در کردکوی مه آلود است و رانندگان باید در این جاده ها ضمن همراه داشتن تجهیزات زمستانی، خودرو و لباس گرم و روشن کردن چراغ خودرو، با احتیاط تردد کنند.
بیکی اضافه کرد: تلفن گویای شبانه روزی 141 مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان نیز آماده پاسخگویی در خصوص آخرین وضعیت راه ها است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در زمستان امسال برای تسهیل در آمد و شد خودروها در 69 کیلومتر از 55 گردنه برفگیر استان، شن و نمک مورد نیاز را در 13 راهدارخانه انباشته کرده و با 24 گروه راهداری، 341 نیرو و 163 خودرو سبک و سنگین در آماده باش است.
براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی گلستان برای امروز چهارشنبه ابری، گاهی همراه با بارندگی، در نواحی کوهستانی بارش برف، وزش باد شدید و مه آلود است .
هوای گلستان فردا پنجشنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر، وزش باد شدید، مه صبحگاهی، بارش پراکنده از اواخر وقت است.
جمعه هم در مناطق دشت گلستان باران و در مناطق کوهستانی برف می بارد.
اکنون هوای مرکز گلستان همراه با مه رقیق، دمای آن 11 درجه سلسیوس و سرعت وزش باد 10 کیلومتر بر ساعت است.
6204/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.