به گزارش ایرنا، محمد رضا علیزاده روز سه شنبه در نشست خبری پیرامون نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت افزود: نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت و سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمان به برکت کنگره 6 هزار و 500 شهید استان از ۲۷ بهمن تا سوم اسفند در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می شود.
وی بیان کرد: بخش های نمایشگاهی و فروش آثار هنری، بخش کودک و نوجوان نمایشگاه قرآن کریم، بخش بین الملل و انتخاب برترین های نمایشگاه از جمله برنامه های این نمایشگاه محسوب می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: این نمایشگاه یکی از شاخص ترین و مهمترین برنامه ها در حوزه فرهنگی شهدای استان است که به مناسبت 40 سالگی انقلاب با بحث انقلاب اسلامی و مقاومت مرتبط شده است.
وی افزود: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین اقشار مختلف مردم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی و جریان شناسی فرهنگی در حوزه نشر و ادبیات کشور از اهداف برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و قرآن و عترت بشمار می رود.
علیزاده با اشاره به تدارک بخش های جنبی در این نمایشگاه گفت: برپایی غرفه هایی برای معرفی آثار دفاع مقدس، برگزاری نشست های علمی دفاع مقدس و راه اندازی غرفه برای معرفی جبهه مقاومت در نمایشگاه انجام خواهد شد.
وی افزود: همچنین بخش عفاف و حجاب نیز برای نمایشگاه قرآن و عترت و برگزاری شب خاطره با حضور انقلابیون، رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم پیش بینی شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به تخفیف 20 درصدی کتاب تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس فرصت مناسبی برای مراکز فرهنگی و کتابخانه ها برای تهیه محصولات است.
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.