به گزارش ایرنا ، عمده این طرحها در زمینه راههای روستایی ، شهری ، کشاورزی ، عمران شهری و برق رسانی بوده است .
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در مراسم بهره برداری از این طرحها گفت : در طول چهل سال گذشته خدمات پرشماری در مناطق مختلف کشور از جمله استان کرمان انجام گرفته که این میزان طرح در یکی از شهرستانهای استان خود موید این اقدامات است .
محمدصادق بصیری افزود: هر چند که در طول چهار دهه از عمر انقلاب اقدامات زیرساختی مطلوبی در مناطق شهری و روستایی استان کرمان انجام گرفته و موجبات تحولات این مناطق را به دنبال داشته ولی به علت عمق محرومیت ها هنوز تا رسیدن به فاصله مطلوب راه درازی را در پیش داریم .
* راه معابر روستایی بخش کوهساران
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در ابتدای سفر با حضور در روستای قنات گرم بخش کوهساران از توابع شهرستان راور، 70 هزار متر مربع راه معابر روستایی را با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان افتتاح کرد.
آسفالت راه معابر روستای قنات گرم با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت پذیرفته است.
* طرح مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه ای
بصیری همچنین طرح مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه ای روستای قنات گرم بخش کوهساران را با سرمایه گذاری بالغ بر 800 میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی و با مشارکت بانک کشاورزی افتتاح کرد.
براساس این گزارش از مجموع سرمایه گذاری صورت گرفته در این طرح، 400 میلیون ریال تسهیلات بانکی و 400 میلیون ریال آورده شخصی بوده است.
* طرح احداث استخر ذخیره آب و پرورش ماهی قزل آلا
افتتاح طرح پرورش ماهی قزل آلا با سرمایه گذاری بالغ بر 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه روستایی و عشایر با حمایت از بانک کشاورزی دیگر برنامه های سفر یکروزه سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان به شهرستان راور بود که از مجموع سرمایه گذاری صورت گرفته در این طرح، 2 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و 3 میلیارد ریال آورده شخصی بوده است.
* احداث خط مانوری بین شهرستان راور و چترود
بصیری در ادامه سفر به روستای دارستان از توابع شهرستان راور، خط مانوری بین شهرستان راور و چترود را به طول شبکه 12.7 کیلومتر و اعتباری بالغ بر5 میلیارد و 940 میلیون ریال از منابع داخلی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان افتتاح نمود.
احداث این پروژه در فروردین 97 آغاز و در بهمن ماه 97 با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان به بهره برداری رسید.
* راه معابرشهری راور
در بدو ورود سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان به شهر راور، راه معابر شهری به طول 250 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 180 میلیون تومان از منابع داخلی شهرداری افتتاح شد.
* ساختمان آتش نشانی شهرداری راور
افتتاح ساختمان آتش نشانی شهرداری راور با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان در زیربنایی حدود 400 متر مربع و 900 متر مربع زمین و عرصه از دیگر برنامه های این سفر یکروزه بود.
این گزارش حاکیست ،از مجموع اعتبار صورت گرفته در این طرح، 80 میلیون تومان از محل سازمان دهیاری و شهرداری ها، 720 میلیون تومان از منابع داخلی شهرداری راور بوده است.
با توجه به اینکه از شهرستان راور تا 300 کیلومتر به سمت محور دهوک هیچگونه ایستگاه آتش نشانی وجود ندارد، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی آین کرمان قول مساعد داد تا این موضوع رسیدگی و در صورت امکان یک ایستگاه در محور یاد شده احداث و یک دستگاه خودروی آتش نشانی در این ایستگاه مستقر کند.
* حاشیه های سفر معاون استاندار به شهرستان راور
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در ادامه سفر یکروزه خود به شهرستان راور، با حضور سرزده در پلیس راه راور – مشهد، با نیروهای حاضر در این پلیس راه که در حین انجام وظیفه بودند، گفت و گو و از تلاش های شبانه روزی آنان برای ایمنی و آرامش مردم و نیز کاهش تلفات رانندگی طی سالهای اخیر قدردانی کرد.
شهرستان راور در 140کیلومتری شمال کرمان قرار دارد.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.