سعید احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدرسه شبانه روزی پسرانه با همت خیران بنیاد خیریه صدر هاشمی در 2 طبقه و 12 کلاس با اعتباری افزون بر 2 میلیارد تومان در زمینی به مساحت یک هکتار، با نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان ساخته می شود.
وی ادامه داد: همچنین تعداد سه مدرسه سه کلاسه در روستاهای شهید دادمحمد خواستگاری تمگران و عباس آباد از توابع بخش مرکزی و یک مدرسه هم در روستای بن گرو از توابع بخش چاه دادخدا با اعتبار 10 میلیارد ریال توسط بنیاد خیریه رایحه ساخته خواهد شد.
مدیرعامل بنیاد نیکوکاری رایحه گفت : هزینه ساخت این مدارس از سوی حامیان نیکوکاری بنیاد رایحه که نمی خواهند نامشان مطرح شود تامین شده است و بنیاد خیریه، همچنان روند توسعه فضاهای آموزشی در قلعه گنج را دنبال می کند.
فاطمه تندگویان به ایرنا گفت : برای ما مهم است که نباید هیج بازمانده از تحصیلی در قلعه گنج وجود داشته باشد و تلاش می کنیم همه دانش آموزان در یک کیفیت عالی به تحصیل بپردازند.
وی اظهار داشت: خوشبختانه بنیاد خیریه رایحه تاکنون 11 مدرسه را در قلعه گنج احداث کرده و با اتمام این 2 مدرسه، آمار مدارس ما در قلعه گنج به 13 مدرسه خواهد رسید.
تندگویان اضافه کرد: همچنین 2 مدرسه توسط این بنیاد در شهرستان قلعه گنج بازسازی کامل شده است.
مرکز شهرستان قلعه گنج در 430 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
7429/9875/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.