به گزارش ایرنا، علی نبیان روز شنبه بعد از بازدید از طرحهای مسکن مهر سیرجان در نشست بررسی مشکلات انبوه سازان تعاونی مسکن این شهرستان افزود: 200 هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید و از این تعداد 100 هزار واحد توسط بنیاد مسکن و 100 هزار واحد مسکونی نیز توسط شرکت های بازآفرین ساخته می شود.
وی اظهار داشت: رفع مشکلات واحدهای مسکن مهر و ساماندهی برای استفاده از این واحدها در دستور کار قرار دارد و مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار خانوار که فاقد مشکلات حقوقی است در موارد اولویت و نیاز مورد استفاده قرار می گیرد.
وی افزود: با توجه به موقعیت شهرستان سیرجان تفاهم نامه واگذاری زمین برای ساخت مسکن در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری های لازم زمین مورد نیاز برای انبوه سازان و تعاونی های مسکن در اختیار قرار می گیرد.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی 10 هزار واحد مسکونی جدید در این شهرستان ساخته می شود.
شهباز حسن پور افزود: مشکل زمین مجموعه شهرک برق سیرجان مرتفع و در این سفر به سیرجان مشکل اسناد خانه های مسکونی منطقه مکی آباد نیز حل و فصل شد.
وی اظهار داشت: پاسخگویی دولت در رفع مشکل مسکن مطلوب است و سیرجانی های فاقد مسکن با مراجعه به اداره زمین شهری و بنیاد مسکن در خصوص تامین مسکن خود اقدام کنند.
حسن پور افزود: زمین ساخت چهار کلانتری شهرک های اطراف شهر سیرجان تامین می شود.
3029/7435
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.