ایمان کریم قاسمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این طرح ها همزمان با ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسند افزود: این طرح ها در زمینه پرورش گاو شیری ،لایروبی 2 قنات و بسته بندی عسل ژل رویال بره موم هستند.
وی افزود: سه طرح پرورش گاو شیری با ظرفیت تولید سالانه 48 تن شیر و با صرف هزینه 46 میلیارد ریال در این دهه به بهره برداری می رسند و از این طریق برای 9 نفر ایجاد شغل می شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رابُر بیان داشت: 2 قنات به طول 350 متر در این شهرستان لایروبی و مرمت شده که این امر با صرف هزینه 204میلیون ریال که 180 میلیون ریال آن از محل اعتبارات دولتی است و در این ایام به بهره برداری می رسد.
کریم قاسمی با تاکید بر توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در شهرستان رابُر و افزایش درآمد اقتصادی بهره برداران تصریح کرد: در این راستا یک طرح بسته بندی عسل، ژل رویال، بره موم با ظرفیت تولید500 تن و صرف هزینه 10 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که این طرح برای 14 نفر ایجاد می شود.
شهرستان رابر یکی از شهرستان ‌های کوهستانی استان کرمان در جنوب شرق ایران است و مرکز این شهرستان شهر رابر بوده و فاصله این شهر تا مرکز استان 175کیلومتر است.
9895/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.