به گزارش ایرنا ، سیدمهران عالم زاده شامگاه جمعه در آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه ملی فناوری های نوین در روابط عمومی در کرمان افزود : بنا به رسالت شهرداری کرمان در حوزه های کاری با اقشار مختلف جامعه در ارتباط است لذا ارتباطات این دستگاه با مردم باید به صورت دو سویه باشد تا صدای اقدامات آن در تمامی نقاط شهر شنیده شود.
وی اظهار داشت: روابط عمومی به عنوان تنها ابزار در حوزه شهرداری ارتباط دوسویه با مردم را به نحو احسن انجام می دهد.
شهردار کرمان گفت: این نمایشگاه با حداقل هزینه و بیشترین کیفیت ، خدمات نوین روابط عمومی را مردم استان کرمان و کشور ارائه کرده است.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور دستگاه های دولتی، نماینده شهرداری های استان ها به صورت ملی در سال های آینده برگزار خواهد شد ادامه داد: برگزاری نخستین نمایشگاه ملی فناوری های نوین در روابط عمومی رضایت بخش بود اما برخی از دستگاه های دولتی به علت کمبود غرفه نتوانستند در نخستین دوره شرکت کنند.
عالم زاده بیان کرد: دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی از اکنون در برنامه ریزی شهرداری برای برپایی نمایشگاه ملی فناوری های نوین در روابط عمومی برای سال های آینده مشارکت کنند تا این نمایشگاه با بیشترین کیفیت ارائه شود.
همچنین در این آیین شهردار و استاندار کرمان با اهدای لوح سپاس از غرفه های فعال و افراد تاثیرگذار و برتر این نمایشگاه تقدیر کردند.
استانداری کرمان تور واقعیت مجازی در گردشگری، صنعتی، معدنی، راه و شهرسازی را با فیلم برداری سه بعدی و 360 درجه برای استفاده و بازدهی سریع و آسان در راستای ارائه در تمامی دنیا و بارگزاری پروژه ها در سایت بهره می برد و ادارات جهت عقد قرارداد با اداره کل روابط عمومی استانداری مراجعه کنند که کار نوینی در تصویربردای و واقعیت مجازی است.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.