به گزارش ایرنا، سیدمهران عالم زاده روز چهارشنبه در آیین گشایش نخستین نمایشگاه ملی فناوری های نوین در روابط عمومی افزود: استفاده از فناوری های نوین در حوزه روابط عمومی ها، ارتباطات دو سویه بین مردم و دستگاه ها را تقویت می کند و همچنین خدمات حاکمیت را به مردم عرضه و نظرات مردمی را دریافت می کند.
وی اظهار داشت: شهرداری کرمان با تمامی اصناف تشکل ها و مردم در ارتباط است و در تمامی حوزه های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی وارد می شود لذا با وجود وظایف گسترده این دستگاه باید از فناوری نوین در روابط عمومی بهره گرفت.
شهردار کرمان بیان کرد: دنیا فضای مجازی را یک فرصت در عصر ارتباطات، می داند و وظیفه روابط عمومی ها در بر اساس این رویکرد جدید تدوین می شود.
وی گفت: روابط عمومی ها باید با استفاده از اطلاع یابی (تهیه و تولید اطلاعات صحیح)، اطلاعات شناسی (تدوین و تنظیم) و اطلاع رسانی (توزیع و انتشار اطلاعات) از سبک سنتی به سمت نوین و اینترنتی حرکت کنند.
عالم زاده عنوان کرد: در روابط عمومی سنتی سازماندهی بر اساس نوع بخش ها، سودآوری، توجه به منافع سازمان و مدیران، ارتباطات توسط یک واحد و تجربه محور هستند.
وی ادامه داد: در مقابل روابط عمومی نوین بر اساس حفظ مخاطبان، اخلاق سرلوحه فعالیت ها، علم محور و تمامی قسمت های سازمان درگیر این حوزه هستند و باید این نوع روابط عمومی مد نظر باشد که موجب ارتباطات موثر و مفیدتری خواهند شد.
شهردار کرمان تصریح کرد: ضرورت پرداختن و رفتن به سمت روابط عمومی نوین در فضای فناوری با شبکه های اجتماعی قدرتمند و استارت آپ ها، ظرفیت قابل توجهی به وجود آورده که می توان از آن بهره گرفت.
وی افزود: اگر به حوزه روابط عمومی نوین پرداخته نشود زمان را از دست داده و به ناکارآمدی محکوم می شویم.
** فناوری های نوین ارتباطی خدمات رسانی را تسهیل کرده است
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در این آیین با بیان اینکه مسئولان هم گام با فناوری و تکنولوژی پیش بروند گفت: تکنولوژی با سرعت پیش می رود و این حوزه به نسبت توسعه، آسیب ها و فوایدی نیز به همراه دارد.
سیدجلال ملکی افزود: علم روز متناسب با خطرها افزایش یابد زیرا اگر با سرعت علم پیش نرویم، حوادث شهری کنترل نمی شوند.
وی تصریح کرد: روابط عمومی ها نیز نقشی موثر در اتصال دستگاه ها با فناوری های نوین دارند، به آنان اعتماد داشته باشید و بگذارید با رویکرد تقویت سازمان ایده پردازی و فعالیت کنند.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بیان کرد: این سازمان طی سه سال گذشته در عرصه فناوری های نوین، همایش ملی و بین المللی برگزار کرده است.
این آیین روز چهارشنبه با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، روابط عمومی شهرداری های کرمان، مشهد، سمنان، زاهدان و تهران در محل بازار موبایل ایران برگزار شده است.
نمایشگاه ملی فناوری های نوین در روابط عمومی ها در کرمان از دوازدهم دیماه آغاز شده و تا چهاردهم این ماه ادامه دارد.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.