به گزارش ایرنا، سردار غلامعلی ابوحمزه روز شنبه در همایش یاوران ولایت به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی افزود: دشمن زمانی که متوجه شد با تهدید و جنگ سخت نمی‌ تواند در برابر انقلاب بایستد، جنگ نرم را در دستور کار خود قرار داد.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی عزت و اقتدار را برای مردم ایران و مستضعفان عالم به ارمغان آورد تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب از توسعه انقلاب در دنیا نگران هستند.
فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان اظهار داشت: مردم هیچ‌ زمانی برای انقلاب کم نگذاشتند و باز هم کم نخواهند گذاشتند زیرا مردم درصدد پیاده‌ سازی اسلام و ارزش‌ های اسلامی در کشور هستند.
وی با اشاره به سالروز حماسه 9 دی گفت: فتنه‌ گران هشت ماه تمام کشور را به آشوب کشانده، بیت‌ المال این کشور را به آتش کشیدند و به اموال عمومی جامعه ضربه زدند.
سردار ابوحمزه ادامه داد: بازخوانی فتنه سال 88 و نقطه عطف آن در روز 9 دی برای این است که بدانیم در زمین دشمن، بازی نکنیم.
مسئول حوزه مقاومت بسیج شرکت توانیر نیز گفت: حماسه عظیم 9 دی نشانه ولایتمداری ملت شریف ایران بود و مردم با قیام و حضور یکپارچه خود و با سردادن لبیک یا حسین (ع) با ولی زمان خود تجدید بیعت کردند.
علیرضا احمد یزدی افزود: یک کارمند بسیجی باید هوشیار و آگاه به مسائل سیاسی روز جامعه باشد تا در مقابل هجمه های دشمنان قسم خورده انقلاب بتوانند با بصیرت کامل ایستادگی و از هرگونه نفوذ جلوگیری کنند.
وی با اشاره به لزوم مدیریت جهادی و حفظ روحیه انقلابی ملت در مصرف آب و برق تاکید کرد: روحیه انقلابی مردم و همکاری موثر با صنعت برق در مدیریت صحیح مصرف انرژی موجب کاهش پیک تابستان شد.
این همایش به همت پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) و روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در تالار اجتماعات این شرکت برگزار شد.
همچنین در این آیین از ادارات برتر در مدیریت مصرف انرژی برق و کاهش پیک تابستان تقدیر شد.
3029/7437
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.