به گزارش ایرنا، علی اصغر پیوندی شامگاه سه شنبه در دیدار با استاندار کرمان افزود: با افزایش پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر، اثرات حادثه کاهش می یابد و اقلام ضروری به سرعت به دست مردم می رسد.
وی اظهار داشت: استان کرمان در محل تردد شمال به جنوب کشور و از نظر جغرافیایی در موقعیت تعاملی و ارتباطی خوبی قرار دارد لذا از مقام های ارشد استان می خواهیم برای افزایش تعداد پایگاه های این جمعیت همکاری کنند تا در مواقع خطر خدمات بیشتری توسط جمعیت هلال احمر ارائه شود.
رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه از ظرفیت های استان کرمان و شهرستان ها بهره گیری می شود گفت: باید تلاش، هماهنگی، همدلی، رفاقت و دوستی با مسئولان، در مرکز کشور روابط خوبی داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه فعالیت های جمعیت هلال احمر توسط مردم انجام می شود بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمان فعالیتی قابل قبول و توانایی مطلوبی دارد اما میزان پایگاه های امداد و نجات این استان کمتر از استاندارد است.
پیوندی عنوان کرد: 400 هزار جوان و 2 میلیون عضو داوطلب این نهاد هستند و رویکرد این جمعیت ارتباط بهتر و نزدیکتر با مردم و به ویژه قشر جوان است.
وی افزود: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی جزو 10 کشور برتر دنیا و با کسب رای 189 کشور عضو هیات حاکمه فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر است.
رئیس جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: این جمعیت در 95 سال گذشته سابقه خوبی برای خود ایجاد کرده است و اعتبار این جمعیت خط قرمز ما تلقی می شود و نباید دچار خدشه شود.
وی گفت: باید طرح های جمعیت هلال احمر بیشتر نمایش داده شود و رابطه مردم و این نهاد بیش از گذشته حفظ شود.
پیوندی ضمن تقدیر از همکاری معاون امور اقتصادی استاندار و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بهره برداری از موقوفات و 400 هکتار پسته کاری جمعیت هلال احمر در رفسنجان بدون همکاری مقامات دولتی به راحتی محقق نمی شد.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.