رضا طالبی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از وصول یکهزار و پنج میلیارد و 69 میلیون و 392 هزار و 895 ریال از مطالبات معوق بانک های دولتی و خصوصی طی هشت ماهه نخست سال جاری در این استان خبر داد و افزود: این میزان در هشت ماهه نخست سال گذشته 656 میلیارد و 486 میلیون و 100 هزار و 355 ریال بود که بیانگر رشد 53 درصدی وصول مطالبات بانک ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان ادامه داد: متوسط عملکرد سایر استان ها با رشد کمتر از 20 درصد روبرو بوده که از این حیث عملکرد استان کرمان در مقایسه با عملکرد متوسط کشوری چشمگیر و قابل توجه است.
** اسکن پرونده شرکت های تعاونی روستایی کرمان آغاز شد
وی از آغاز اسکن پرونده های شرکت تعاونی روستایی ثبت شده در اداره ثبت شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری خبر داد و افزود: تا پایان سال جاری پرونده های شرکت تعاونی روستایی استان اسکن و وارد سامانه جامع ثبت شرکت ها می شود.
وی بیان داشت: مجموع اعضای شرکت های تعاونی روستایی استان بیش از 240 هزار نفر هستند که اطلاعات این شرکت ها باید به صورت دقیق وارد سامانه شود.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: از مجموع 30 میلیون اوراق پرونده های بخش املاک، تاکنون بیش از 20 میلیون برگ اسکن و در سامانه آرشیو الکترونیک بارگذاری شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر با تجریه ای که با اسکن این اوراق به دست آورده ایم، با دقت و سرعت بالایی می توانیم پرونده شرکت های تعاونی روستایی موجود در اداره ثبت شرکت های تجاری و موسسات غیرتجاری را در کمترین زمان ممکن اسکن و در سامانه بارگذاری کنیم.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.