به گزارش ایرنا، جعفر رودری روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان افزود: تخصیص 9 ماهه نسبت به تخصیص 6 ماهه وضعیت بهتری دارد و تمام حقوق ها پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه پرداختی مربوط به بازنشستگان از 2 محل تامین می شود، ادامه داد: پاداش بازنشستگان استان کرمان اخیرا ابلاغ شده و برای پرداخت آن منتظر وصول نقدینگی به استان هستیم و معتقدیم بازنشستگان نباید در این حوزه دغدغه ای داشته باشند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان تصریح کرد: میزان اعتبارات ابلاغی تملک دارایی استان کرمان یک هزار و 703 میلیارد تومان است که 774.8 میلیارد تومان معادل 45 درصد آن تاکنون تخصیص داده شده است.
وی با اشاره به اینکه 172 پروژه با اعتباری حدود 150 میلیارد تومان برای واگذاری در استان کرمان مشخص شده است، ادامه داد: تاکنون 36 پروژه نیمه تمام با اعتبار 77 میلیارد تومان واگذار شده است.
رودری گفت: سال گذشته استان کرمان رتبه هفتم را در واگذاری ها داشت و امسال نیز رتبه خوبی داریم که نسبت به تکالیف داده شده، از برنامه عقب نیستیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان کرمان 13 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که اعتبار مورد نیاز برای پروژه های استانی حدود 2500 میلیارد تومان است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان نیز گفت: 853 روستای بالای 20 خانوار فاقد آب در استان کرمان وجود دارد که تاکنون آبرسانی برای آنها انجام نشده است.
علی رشیدی با اشاره به اینکه کرمان دومین استان کشور در تعداد روستاهای فاقد آب بعد از سیستان و بلوچستان است، ادامه داد: پنج هزار و 642 روستا با جمعیت یک میلیون و 600 هزار نفر در کرمان وجود دارد که 2 هزار و 799 روستا بالای 20 خانوار هستند.
وی اظهار داشت: در سال گذشته اعتبار استانی آب و فاضلاب روستای استان کرمان 170 میلیارد تومان بود که 80 درصد آن تخصیص یافت.
مدیرعامل آبفار استان کرمان گفت: اعتبار امسال ما 166 میلیارد تومان بوده که تاکنون 56 میلیارد تومان معادل 33 درصد و در قالب اسناد خزانه تخصیص یافته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان گفت: 59 مجتمع آبرسانی در حال کار کردن داریم که پیشرفت آنها بین 50 تا 90 درصد است و با بهره برداری از این مجتمع ها مشکل یک هزار و 289 روستای مشکل دار حل می شود.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.