به گزارش روز دوشنبه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در آیین هفته نکوداشت مدارس و مراکز غیردولتی با حضور مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش افزود: بیش از 166 هزار و 246 دانش ‌آموز در مدارس و مراکز غیردولتی استان کرمان مشغول به تحصیل هستند.
وی با بیان اینکه حدود 20 واحد آموزشی در استان کرمان در سال تحصیلی 98 - 97 در قالب 280 باب کلاس درس در بخش غیر دولتی ساخته شده و در اختیار دانش ‌آموزان قرار گرفته است تصریح کرد: تاکنون بیش از 15 هزار نفر در مدارس غیردولتی این استان مشغول به کار شده اند.
اسکندری نسب با اشاره به اینکه در استان کرمان یک هزار و 983 مرکز پیش دبستانی غیردولتی بیش از 48 هزار و 453 نوآموز را تحت پوشش خود قرار داده است گفت: موسسان مدارس غیردولتی بازوان توانمند آموزش و پرورش در امر تعلیم و تربیت هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از فعالیت 960 مدرسه غیردولتی در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: حدود 109 هزار و 550 دانش‌ آموز در مدارس غیردولتی کرمان در حال تحصیل هستند.
وی گفت: هشت هزار و 243 دانش آموز در مراکز آموزش از راه دور در قالب 94 مرکز آموزش در استان کرمان فعالیت می کنند.
اسکندری نسب گفت: 109 مدرسه در استان کرمان با عنوان مدارس حمایتی طرح خرید خدمات آموزشی بیش از 13 هزار و 283 دانش آموز را تحت پوشش قرار داده‌ اند و در راستای امر تعلیم و تربیت در حال فعالیت هستند.
3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.