به گزارش ایرنا، خسرو فرحی روز پنجشنبه در دیدار با استاندار کرمان افزود: پست بانک یک بانک دولتی دو ماموریت ایجاد زمینه دسترسی تمام مردم به خدمات بانکی در نقاط روستائی و تامین مالی خرد است.
وی با اشاره به شناسایی روستاهای محوری برای استقرار باجه های پست بانک و توسعه خدمات این بانک، ادامه داد: دسترسی واقعی مردم به خدمات بانکی را ایجاد کرده ایم.
فرحی عنوان کرد: پست بانک روز به روز موثرتر در حوزه تامین مالی های خرد ورود می یابد و عامل انحصاری صندوق توسعه ملی در طرح روستایی و تامین مالی خرد هستیم.
مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به اینکه پست بانک در حوزه های پتروشیمی، آب، نیروگاهی و .... ورود کرده است، گفت : 400 میلیون دلار از صندوق توسعه مالی منابع دریافت کرده و تخصیص پیدا کرده است و برای ورود به طرح های بزرگ استان آماده هستیم.
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان کرمان نیز گفت: پست بانک به روز ترین خدمات الکترونیک را در حوزه روستایی ارائه می کند.
مسعود الهامی افزود: به سختی توانسته ایم از فرصت های جدید اشتغال زایی استفاده کنیم که بهترین آن فناوری اطلاعات و استفاده از نخبگان برای توسعه است و در این رابطه بالغ بر 100 طرح را جذب کرده ایم و 70 طرح در کمیته تخصصی تائید و به بانک ها معرفی شده اند.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.