به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدائی در دیدار با رئیس موسسه غدیرشناسی افزود: بهترین شیوه برای آشنایی جوانان با اصول معرفتی ارائه آموزش های اساسی به منظور تقویت بنیه اعتقادی افراد بویژه جوانان است.
وی از غدیرشناسی به عنوان موضوعی مهم یاد کرد و ادامه داد: بهترین راه فرهنگسازی در جامعه، افزایش کتابخوانی و ارائه آموزش بین اقشار مختلف جامعه است.
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه این استان آماده همکاری در برگزاری دوره های غدیرشناسی است ادامه داد: در ابتدا 100 نفر برای حضور در این دوره در شهرستان های کرمان و ریگان انتخاب می شوند و در صورت امکان دوره ها افزایش خواهد یافت.
رئیس موسسه غدیر شناسی نیز گفت: دشمنان با تمام توان در حال تغییر عقاید جوانان ولایی هستند.
آیت الله سعید شاه آبادی با بیان اینکه موسسه غدیر بدون داشتن جذابیت های مدرکی، تعداد زیادی را جذب کلاس های موسسه کرده است عنوان کرد: کلاس های غدیرشناسی در برخی استان ها راه اندازی شده و آمادگی داریم که فعالیت های موسسه غدیرشناسی را در راستای تدوین ولایت شناسی با محوریت امام جمعه و استاندار کرمان، در این استان نیز آغاز کنیم.
وی بیان کرد: موسسه غدیرشناسی هر سال 12 هزار نفر را آموزش می دهد و حتی تعدادی از برادران اهل سنت را نیز تحت آموزش قرار گرفته اند.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.