به گزارش ایرنا، جواد ناصریان شبانگاه چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار سابق و جدید کرمان از علیرضا رزم حسینی به عنوان فردی شایسته، مدیر و مدبر یاد کرد و ادامه داد: استاندار جدید کرمان نیز مدیری تلاشگر، توانمند، متخصص، متعهد صادق و امانتدار است.
وی یادآور شد: آرامش سیاسی، پیش نیاز توسعه است و رزم حسینی ایده و الگویی را در این زمینه به جامعه مدیریتی و سیاسی کشور معرفی کرد که شاید در استان کرمان کمتر به آن توجه شده باشد اما در سطح کشور بسیار چشمگیر بوده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور اظهارداشت: استاندار سابق کرمان در راستای اقتصاد مقاومتی نمونه و الگوی مناسبی را به کشور ارائه کرد و توانست ریاست جمهوری را قانع کند که تمام اختیارات فرماندهی اقتصاد مقاومتی را به وزیر کشور تفویض کند و وزیر کشور نیز تمام تلاش خود را به صورت شبانه روزی در این زمینه به کار گرفت.
ناصریان بیان کرد: استاندار سابق کرمان در حوزه اقتصادی نیز توانست پروژه های بزرگی را اجرایی کرده و سرمایه گذاران زیادی را جذب کند.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 75 هزار میلیارد تومان در طول چهار سال قرارداد در استان کرمان منعقد شده که بخشی از آن اجرایی شده و این میزان نشان دهنده آرامش سیاسی موجود در استان کرمان است.
وی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف نظام تاکید کرد: 13 آبان که دشمنان برای آن برنامه زیادی ریخته بودند، مردم با عشق و علاقه به کشور، نظام، انقلاب و رهبری در صحنه حضور یافتند لذا این مردم شایسته دریافت بهترین خدمات هستند.
ناصریان گفت: از استاندار جدید کرمان انتظار می رود با حفظ کرامت و عزت مردم و با تعامل سازنده با همه اقشار بتواند برای ارتقای استان کرمان تمام تلاش خود را به کار گیرد.
وی بر پرهیز از نگاه های سیاسی و لزوم همراهی با دولت تاکید کرد و گفت: در انتصابات باید به شایسته سالاری، جوان گرایی و حضور بانوان توجه ویژه ای صورت گیرد و در انتصابات همچنین به نیروهای بدنه وزارت کشور توجه لازم صورت گیرد و البته به معنای آن نیست که قرار است درهای وزارت کشور را برای حضور سایر افراد در عرصه های مدیریتی ببندیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور بر تکریم ارباب رجوع نیز تاکید کرد و ادامه داد: روزانه پنج میلیون نفر به مراجع ادارات کشور مراجعه می کنند که باید رضایت آنها را جلب کرد.
وی بر افزایش بهره وری از منابع تاکید کرد و گفت: لازم است استاندار جدید کرمان نشست های دوره ای با نخبگان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و روحانیون را در برنامه های کاری مستمر خود قرار دهد.
وی با اشاره به اینکه شرایط تحریم ها فشار مضاعفی را به کشور وارد می کند، عنوان کرد: به موضوع تسلط یافته ایم و تلاش می کنیم که نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنیم.
ناصریان اظهار داشت: لازم است جلسات مستمری با بنگاه های اقتصادی به منظور توسعه اشتغال، رفع مشکلات آنها و رونق تولید مد نظر داشته باشیم.
وی گفت: از استاندار جدید کرمان انتظار می رود که با تمام ظرفیت و با کمک های مردمی و کمک های ستاد مبارزه با مواد مخدر و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای مقابله با اعتیاد و مبارزه با قاچاق کالا و ارز تلاش های بیشتری صورت گیرد.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.