به گزارش ایرنا ، سردار محمدرضا نقدی عصر دوشنبه در یادواره 335 شهید شهرستان بم افزود : امروزه باید در راه شهدا ثابت قدم بوده و دست از ولایت برنداریم و منطق شهدا را در عرصه جنگ اقتصادی درنظر بگیریم زیرا تنها راه پیروزی انقلاب اسلامی مبارزه با امریکاست و نه مذاکره و نه سازش.
وی گفت : شهدا ارزش و جایگاه بسیاری والایی نزد خداوند دارند تا جایی که شهید آرزو می کند بارها به دنیا بازگردد و در راه خدا کشته شود.
وی افزود: شهیدان در دنیا برکاتی دارند و یکی از این برکات بیداری انسانهاست و شهید در واقع به مثابه ستاره درخشانی راه را نشان می دهد و شهادت مرگی بزرگ برای رسیدن انسان به زندگی والاتراست.
سردارنقدی اظهارداشت: دشمنان با تمام توان و قدرت نظامی که دارند نمی توانند با مردم شهادت طلب جمهوری اسلامی مقابله کنند زیرا تفکر و منطق شهادت حتی مرزهای دریایی را درنوردیده و دشمنان را وادار به عقب نشینی کرده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروزه دشمن با تمام هجمه ها و بهره گیری از ابزار رسانه ای علیه نظام جمهوری اسلامی برخاسته و موجی از تبلیغات و شایعات علیه این انقلاب ایجاد کرده زیرا جمهوری اسلامی درصدد ایجاد عدالت و مبارزه با فساد است.
وی تصریح کرد: تحریم های اقتصادی ساده ترین مشکل پیش روی انقلاب است که انقلاب تاکنون با آن مواجه بوده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه همچنین ادامه داد: باید خام فروشی را کنار گذاشته و از تمام ظرفیت های ملی استفاده کنیم و با راه اندازی خط تولید دستمان در مقابل دشمن دراز نباشد و روی پای خود ایستاده و به مذاکرات اعتماد نکنیم.
شهرستان بم در
9912/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.