به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و مدیریت استان کرمان افزود: برای تامین اعتبار پروژه های ملی در حوزه آب و برق لازم است که نشست مشترکی با وزیر نیرو و مدیران سازمان برنامه و بودجه داشته باشیم و عقب افتادگی های سال های قبل در این حوزه را جبران کنیم.
وی با اشاره به اینکه با مدیران استانی و ملی پیگیری هایی برای افزایش سهم بودجه استان داشته ایم، عنوان کرد: در جذب برخی بخش های بودجه 97 عقب هستیم و باید جبران شود.
* تاکید بر گزارش دهی مداوم از پروژه های نیمه تمام
سرپرست استانداری کرمان اظهارداشت: برای واگذاری پروژه های نیمه تمام نیز باید به صورت مستمر گزارش دهی شود و روند پیشرفت آن به خوبی دنبال شود.
فدائی بر استفاده حداکثری از ظرفیت های بودجه 97 تاکید کرد و ادامه داد:برای تدوین لایحه بودجه 98 نیز باید پیگیری های دستگاهی برای اختصاص اعتبارات مورد نیاز به دستگاه ها انجام شود.
* 746 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی به استان کرمان ابلاغ شد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در این نشست گفت: اعتبارات تملک دارایی این استان در مجموع یک هزار و 671 میلیارد تومان است که تاکنون 746 میلیارد تومان ابلاغ تخصیص داشته ایم.
جعفر رودری افزود: تخصیص اعتبارات تملک دارایی استان کرمان نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد و تاکنون 44.6 درصد تخصیص اعتبارات این بخش را داشته ایم.
وی ادامه داد: مجموع اعتبارات هزینه ای استان کرمان نیز 481 میلیارد و 800 میلیون تومان است که 41.9 درصد آن تاکنون تخصیص یافته است.
رودری همچنین گفت : پرداخت حقوق مهرماه در تخصیص 6 ماهه دوم ابلاغ می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد .
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مجموع منابع برای کالاهای اساسی حدود 13 تا 14 میلیارد دلار است.
محمدرضا پورابراهیمی افزود: 6ماه اول امسال هشت میلیارد دلار برای کالاهای اساسی اختصاص پیدا کرده است و گزارش ها نشان می دهد که ذخیره کشور برای یکسال تامین شده است.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.