حسین اسحاقی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن قدردانی از پیگیری های سرپرست استانداری کرمان در زمینه برطرف کردن مشکلات زیرساخت های فرهنگی جنوب کرمان افزود: با پیگیری های نماینده عالی دولت در استان کرمان نشستی با مدیران بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل وزرات کشور برگزار شد که خروجی بسیار خوبی برای منطقه جنوب کرمان داشت.
وی بیان کرد: در این نشست وضعیت طرح های چندین ساله ناتمام و ناقص فرهنگی از جمله تکمیل و تجهیز طرح مجتمع امام خامنه ای شهرستان قلعه گنج ، بررسی و تعیین تکلیف شد.
اسحاقی تصریح کرد: اعتبار این طرح 20 میلیارد ریال بوده که پیمانکار آن مشخص و هم اکنون با پیگری های سرپرست استانداری کرمان در حال فعالیت است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: همچنین وضعیت ساختمان این اداره کل، مجتمع های فرهنگی و هنری شهرستان های فاریاب و جیرفت نیز تعیین تکلیف شد.
وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امین همواره بر تقویت شاخص های فرهنگی جنوب کرمان همگام با توسعه اقتصادی این مناطق تاکید داشته و دارد.
اداره کل فرهنگ و ارشاد جنوب استان کرمان هفت شهرستان، جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، قلعه گنج، منوجان، رودبار و فاریاب را پوشش می دهد.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.