علی بیگ زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بر ادامه اجرای طرح نظارت واحدهای تولیدکننده بتن از سوی بازرسان اداره کل استاندارد استان کرمان تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه نظارت و کنترل بر صحت عملکرد وسایل توزین و سنجش که در داد و ستد عمومی مورد استفاده قرار می گیرند، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 438 مورد آزمون نازل های سوخت مایع ،69 مورد آزمون وسایل توزین سنگین(باسکول ها) و یکهزار و 453 مورد آزمون دوره ای ترازو های صنفی در سطح استان توسط آزمایشگاه های همکار انجام گرفته است.
مدیرکل استاندارد استان کرمان افزود: در صورتی که نتیجه آزمون آنها مردود شده باشد، به مالکان وسایل اخطار لازم در خصوص رفع نقص و انجام آزمون مجدد داده می شود و مالکانی که در این خصوص همکاری لازم را نداشته باشند به مراجع قضایی معرفی می شوند.
**208 تاییدیه ایمنی آسانسور در کرمان صادر شد
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در راستای نظارت بر ایمنی و عملکرد آسانسورهای برقی، از ابتدای سال تاکنون تعداد 208 تاییدیه ایمنی آسانسور در سطح استان صادر شده است.
بیگ زاده گفت: با توجه به اهمیت ایمنی و عملکرد آسانسورها و نیز به منظور جلوگیری از بروز حوادث و خطرات جانی در مواقع بهره برداری، علاوه بر بازرسی اولیه، بازرسی های ادواری سالیانه نیز برای تمامی آسانسورهای برقی الزامی است.
وی افزود: مالکان و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور موظف هستند برای اطمینان از ایمنی آسانسورها با شرکت های نصاب در ارتباط با سرویس و نگهداری مستمر آسانسورهای خود همکاری داشته باشند که در غیر این صورت مسئولیت مستقیم حوادث و سوانح احتمالی بر عهده خود آنان خواهد بود.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.