به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس کرمان سرهنگ محمد رضا فداء گفت: 380 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی 405 کشف و یک قاچاقچی در این زمینه دستگیر شد.
وی افزود: ماموران انتظامی بخش راین با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد افیونی از مسیر کرمان آگاهی یافتند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اشرافیت پلیس کرمان بر مناطق سخت گذر و مسیر های انحرافی افزود: ماموران شامگاه گذشته با اعزام چند اکیپ از نیروها، با استقرار نامحسوس در مسیرهای احتمالی، تردد قاچاقچیان را زیر نظر گرفتند.
فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: در ساعات آغازین شب یک دستگاه خودرو 405 با استفاده از تاریکی شب و مسیرهای حاشیه ای وارد کمین ماموران انتظامی شده و بدون توجه به دستور توقف پلیس، سعی بر فرار داشت اما ماموران خودرو را متوقف و در بازرسی از وسیله نقلیه 380 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
وی ادامه داد: در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر و به منظور پیگیری پرونده، تحویل دستگاه قضایی شد.
سرهنگ فداء تاکید کرد: گشت زنی های شبانه روزی ماموران انتظامی در مناطق کویری و سخت گذر در کنار اقدامات اطلاعاتی، همواره سد راه سوداگران مرگ بوده و باندهای تهیه و توزیع مواد افیونی را ناکام گذاشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر نیز از کشف 300 کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد.
سرهنگ جعفر غضنفری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بردسیر و کرمان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر از شرق کشور به مناطق مرکزی اطلاع یافتند.
وی افزود: در این راستا مسیرهای تردد احتمالی قاچاقچیان تحت کنترل قرار گرفت که نهایتا سوداگران مرگ در مواجهه با حضور پلیس یک دستگاه خودرو خود را در حاشیه جاده رها کرده و محل را ترک کردند.
فرمانده انتظامی بردسیر تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو 185کیلو و700 گرم تریاک، 85 کیلو و530 گرم هروئین و 19 کیلو و190 گرم حشیش کشف شد و تحقیقات پلیس برای دستگیری متهمان ادامه دارد.
3029/7437
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.