به گزارش پایگاه خبری پلیس گیلان ، احداله احدی روز چهارشنبه گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارش مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مطلع شده و با تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.
وی افزود: ماموران عملیات ویژه پس از هماهنگی با مقام قضایی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر لنگرود به منزل متهم اعزام شدند که در بازرسی از منزل این قاچاقچی 43 ساله در شهرستان لنگرود 44 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، یادآورشد: پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش های مردم درحوزه مواد مخدر است.
همچنین فرمانده انتظامی لنگرود نیز از دستگیری سارق منازل با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، ماموران انتظامی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ مجید نیکویی با بیان اینکه ماموران با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها متهم 30 ساله را شناسایی و طی عملیاتی وی را دستگیر کردند، افزود: سارق در بررسی فنی پلیس به 2 فقره سرقت منزل در لاهیجان و 3 فقره سرقت منزل در لنگرود اعتراف کرد.
وی خاطرنشان کرد: ارزش اقلام سرقتی کشف شده از متهم 200 میلیون ریال قیمت گذاری شده است و سارق جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.