به گزارش ایرنا، رضا اسماعیلی روز یکشنبه در همایش تشکل های کارگری، از وجود 630 تشکل کارگری و کارفرمایی در استان کرمان خب رداد و افزود: 43 هزار واحد کارگری در این استان فعالند که 460هزار نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.
وی گفت: بیش از 450 نماینده کارگری در واحدهای مختلف استان کرمان وجود دارد که بیان کننده مشکلات و مطالبات کارگری هستند.
مدیرکل رفاه، تعاون و کار استان کرمان با تاکید براینکه گستردگی تشکل ها در راستای وفاق ملی است گفت: نمایندگان تشکل ها نباید خارج از قانون و در قالب شعار توقع ایجاد کنند بلکه باید در زمان انتخابات شعارهای منطقی و درست ارائه دهند.
اسماعیلی در ادامه با اشاره به اینکه شرح وظایف نمایندگان در قانون وجود دارد و انتظار است در چارچوب وظایف حرکت کنند تاکید کرد: باید از ایجاد چالش در واحدهای صنفی برای جمع آوری آرا در زمان انتخابات نمایندگان جلوگیری شود.
**ایجاد بیش از 2هزار و 500 شغل در قالب تعاون روستا در کرمان
اسماعیلی با گرامیداشت هفته تعاون و اقدامات انجام شده در این هفته افزود: استان کرمان با بیش از پنج هزار تعاونی یکی از استان های مطرح در کشور است.
وی ادامه داد: در سال 96 تعاونی های کرمان با تشکیل 219 تعاونی، پنج هزار و 487 عضو و سرمایه بیش هفت میلیارد و 600 میلیون تومان و ایجاد شغل برای چهار هزار نفر رتبه چهارم کشوری را از آن خود کرده است.
مدیرکل رفاه، تعاون و کار استان کرمان تصریح کرد: طی سال گذشته در استان کرمان 40 هزار شغل ایجاد شده که 10 درصد آن در حوزه تعاونی بوده است.
9895/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.