به گزارش ایرنا، علی اکبر مشرفی روز دوشنبه در نشست خبری دومین یادواره شهدای کارگر استان کرمان با اشاره به اینکه یادواره شهدای کارگر در این 30 سال مفغول مانده است افزود: دومین یادواره شهدای کارگر نظام تولیدی استان کرمان متفاوت تر از سال گذشته برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در یادواره سال گذشته از خانواده 30 شهید عرصه کارگری تقدیر به عمل آمد تصریح کرد: 36 خانواده شهید کارگر طی سال جاری مورد بازدید و سرکشی قرار گرفتند.
رئیس ستاد یادواره شهدای کرمان از رونمایی کلیپ زندگی نامه جانباز 70 درصد شهدای کارگر زغالسنگ خبر داد و گفت: سال آینده کتاب شهدای کارگر استان کرمان تالیف می شود.
وی خاطرنشان کرد: این یادواره با سخنرانی حجت الاسلام جوشقانیان و حامد زمانی خواننده انقلابی برگزار می شود.
مشرفی با بیان اینکه قشر کارگری از ابتدای پیروزی انقلاب در خط مقدم قرار داشتند تصریح کرد: در شرایط کنونی نیز کارگران در خط مقدم جبهه اقتصاد مقاومتی و جنگ اقتصادی هستند.
مسئول بسیج کارگری کرمان نیز دومین یادواره شهدای کارگر را بزرگترین رویداد فرهنگی کارگری در این استان دانست و گفت: خوب کار کردن و بهره وری بالا به یاد شهدای کار شعار دومین یادواره شهدای کارگر استان کرمان است.
حسین باقری با بیان اینکه نقش کارگران در جامعه باید نسبت به سایر اقشار خوب بیان شود گفت: در شرایط کنونی کشور با اتحاد و همدلی می توان از مشکلات عبور کرد.
معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در این نشست ضمن گرامیداشت هفته تعاون گفت: تعاونی ها در رشد و شکوفایی استان نقش دارند و همه اقشار جامعه از ظرفیت های تعاونی ها استفاده کنند.
علی سلیمانی با اشاره به برگزاری دومین یادواره شهدای کارگر استان کرمان گفت: 14 هزار شهید کارگر در کشور و حدود یکهزار و 400 شهید کارگر در استان کرمان وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در سایه ولایت فقیه است افزود: اقتدار امروز نظام را باید مدیون شهدا بود و همه ملت ایران باید قدردان انقلاب اسلامی؛ شهدا و ایثارگران باشند و از خانواده شهدا باید تقدیر و تکریم شود.
سلیمانی با بیان اینکه برگزاری یادواره های شهدا تلنگری برای افراد جامعه است گفت: یادواره های شهدا بزرگداشت بزرگ مردانی هستند که از جان خود گذشتند و برگزاری یادوارها کاشتن بذری در دل های کویری ما است.
معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه یادوارهای شهدا با هدف تزویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه برگزار می شوند خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود که پنج هزار کارگر در این یادواره شرکت کند.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.